FORMULA 1

Column Left

Παρασκευή 3 Απριλίου 2009

Ανακαταταξεις στη Βαθμολογια του GP Αυστραλιας

Το ούτως ή άλλως επεισοδιακό grand prix της Αυστραλίας φαίνεται πως δεν τελείωσε ακόμα. Οι προβλέψεις του Lewis Hamilton πως πιθανότατα δεν θα πάρει ούτε βαθμό επιβεβαιώνονται εκ των υστέρων, έστω κι αν μετά από διάφορα ατυχήματα και ποινές, μέχρι πρότινος θεωρούταν πως τερμάτισε στην τρίτη θέση.
Ολα άρχισαν με την τιμωρία του Jarno Trulli, ο οποίος πέρασε τρίτος τη γραμμή του τερματισμού. Η McLaren κατέθεσε ένσταση, υποστηρίζοντας ότι ο πιλότος της Toyota είχε προσπεράσει τον παγκόσμιο πρωταθλητή υπό καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας. Κάτι τέτοιο αποδείχθηκε από το βίντεο και γι’ αυτό ο Ιταλός τιμωρήθηκε με ποινή 25 δευτερολέπτων και υποχώρησε στη 12η θέση. Μετά το τέλος του Grand Prix Αυστραλίας, η κατάταξη του αγώνα διαφοροποιήθηκε καθώς ο Jarno Trulli, ο οποίος πέρασε 3ος τη γραμμή του τερματισμού, τιμωρήθηκε από τους αγωνοδίκες. Ο Ιταλός της Toyota πέρασε τον Lewis Hamilton ενώ το Αυτοκίνητο Ασφαλείας βρισκόταν στην πίστα και για το λόγο αυτόν πήρε ποινή 25 δευτερολέπτων, που αντιστοιχούν σε ποινή διέλευσης από τα pit. Η Toyota αμέσως μετά την ανακοίνωση της ποινής γνωστοποίησε την πρόθεσή της να την εφεσιβάλλει, αλλά οι αγωνοδίκες εξήγησαν στους ανθρώπους της ιαπωνικής ομάδας πως οι κανονισμοί αναφέρουν σαφώς ότι η ποινή αυτή δεν είναι εφέσιμη. Το ίδιο άλλωστε είχε συμβεί και με την αντίστοιχη ποινή που πήρε πέρυσι ο Lewis Hamilton στο Βελγικό Grand Prix.
Η Toyota προφανώς κατάλαβε ότι η έφεσή της δεν θα συζητηθεί καν γιατί βασικά δεν έχει δικαίωμα να την καταθέσει και εξέδωσε μιαν ανακοίνωση στην οποία γράφει ότι δεν θα μπει τελικά στον κόπο: «Μετά την απόφαση των αγωνοδικών του GP Αυστραλίας να επιβάλουν στον Jarno Trulli ποινή 25 δευτερολέπτων, η Toyota Motorsport κατάθεσε την πρόθεσή της να ασκήσει έφεση.
Έχοντας μελετήσει τις πρόσφατες αποφάσεις του Διεθνούς Εφετείου της FIA και ανατρέχοντας στον Αθλητικό Κώδικα, πιστεύουμε οποιαδήποτε έφεση θα απορριφθεί για διαδικαστικούς λόγους, όπως ορίζονται από το Άρθρο 152, παρ. 5 του Αθλητικού Κώδικα. Βασισμένη σε αυτό, η Toyota Motorsport αποφάσισε ότι δεν θα υπήρχε κανένα όφελος να επιδιώξει μια τέτοια ενέργεια».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια