FORMULA 1

Column Left

Κυριακή 13 Μαΐου 2012

Ημέρα Μαλντοναντο στη κορυφή του κόσμου..

Δεν υπήρχε άνθρωπος στο grid της Φόρμουλα 1 που να μη χάρηκε για τη νίκη της Williams μετάαπό οκτώ χρόνια. Το πρόσωπο της ημέρας,
Παστόρ Μαλντονάντο συνεχάρη την ομάδα του για την εξαιρετική δουλειά που έχει γίνει. Χαμηλούς τόνους προσπάθησε να κρατήσει και ο
70χρονος σερ Φρανκ Γουίλιαμς, ο οποίος έτσι κι αλλιώς είναι συγκρατημένος πάντοτε στις
επισημάνσεις του. Ο Μαλντονάντο σχολίασε "νομίζω πως είναι μια υπέροχη μέρα, όχι μόνο για εμένα, αλλά για ολόκληρη την ομάδα. Προσπαθούμε πολύ να βελτιωθούμε μετά την περσινή χρονιά και να που
φτάσαμε. Χθες (σ.σ. Σάββατο) ήμασταν εξαιρετικοί στις χρονομετρημένες δοκιμές και σήμερα τακαταφέραμε ξανά. Ήταν ένας δύσκολος αγώνας εξαιτίας της στρατηγικής που ακολουθήσαμε και μετά από λίγους γύρους, αντιμετωπίσαμε προβλήματα με τα ελαστικά. Το μονοθέσιο ήταν
ιδιαίτερα ανταγωνιστικό μετά τον πρώτο γύρο. Ο Φερνάντο έκανε καλύτερη εκκίνηση από μένα, αλλά
ακολούθησα στον ίδιο ρυθμό. Ήταν η πρώτη μου πολ ποζίσιον, η πρώτη μου νίκη και μπορείτε να φανταστείτε τι ακριβώς αισθάνομαι". Ο σερ Φρανκ Γουίλιαμς απαντώντας στην ερώτηση
του (πάλαι ποτέ ιδιοκτήτη της Jordan), Έντι Τζόρνταν απάντησε με χιούμορ: "Σαν καλός Άγγλος που είμαι μπορώ να απαντήσω σε εσένα, έναν Ιρλανδό, πως οι Άγγλοι δεν είναι συναισθηματικοί. Όλοι στην ομάδα είναι χαρούμενοι και μπορώ να πω το ίδιο και για εμένα, πόσο χρειαζόμασταν αυτή τη νίκη είναι εύκολο να
φανταστεί κανείς. Μια ομάδα νέων ανθρώπων δουλεύει πολύ αυτή τη σεζόν. Ο κινητήρας της Renault είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικός. Το
μονοθέσιο μας έχει προοπτικές και πρέπει να δουλέψουμε περισσότερο από τις υπόλοιπες ομάδες. Θα δούμε". Ικανοποιημένος και ο Φερνάντο Αλόνσο που κράτησε τη δεύτερη θέση και οδηγεί την κούρσα του πρωταθλήματος: "Ήταν μια φανταστική
εκκίνηση και ήμασταν κοντά στην πρώτη στροφή. Είχαμε την καλύτερη πλευρά και είχαμε το μομέντουμ να οδηγήσουμε στο πρώτο μέρος. Αλλά η Williiams διαχειρίστηκε καλύτερα το πρώτο pit- stop και όσο κυλούσε ο αγώνας δεν είχαμε πρόσφυση. Στο τέλος ήταν μια "μάχη" με τον Κίμι
για την τρίτη θέση. Ωστόσο επιστρέψαμε στην πρώτη θέση της βαθμολογίας με αρκετές πιθανότητες". Ο Κίμι Ράικονεν περίμενε κάτι καλύτερο στη Βαρκελώνη και ο Φινλανδός δεν το έκρυψε: "Είμαι απογοητευμένος γιατί περίμενα να κάνω δυνατό αγώνα, ειδικά στους πρώτους γύρους. Στο τέλος
του αγώνα ήμασταν καλοί, αλλά καθυστερήσαμε πολύ. Ήμασταν αργοί στο πρώτο κομμάτι του αγώνα, για αυτό και δεν διεκδικήσαμε τη νίκη.
Δείξαμε πως έχουμε την ταχύτητα. Ίσως κάναμε λάθος επιλογή στα ελαστικά στο πρώτο pit-stop.
Δεν ήμουν τόσο απογοητευμένος κατά τη διάρκεια του αγώνα, ωστόσο στο τέλος όταν βρίσκεσαι 20 δευτερόλεπτα πίσω, δεν μπορώ να μην αισθάνομαι
απογοητευμένος. Αν είχαμε λίγους γύρους στη διάθεση μας, θα κυνηγούσαμε τη νίκη. Έτσι είναι οι αγώνες και πήραμε καλούς βαθμούς για την ομάδα". Ένας από τους μεγαλύτερους πρωταγωνιστές της
ημέρας, ο Λιούις Χάμιλτον νιώθει πως έδωσε απαντήσεις. "Είμαι υπερήφανος για τον εαυτό μου και την ομάδα. Κάναμε καλή δουλειά για να κερδίσουμε θέσεις, δώσαμε μάχες, ενώ ήταν δύσκολο να προστατεύσουμε τα ελαστικά. Κάποιος μου είπε πως ήμουν ο μοναδικός άνθρωπος με δύο
pit-stops, οπότε νομίζω πως αυτό αποτελεί απάντηση σε όσους λένε πως είμαι "σκληρός" με τα ελαστικά και πόσο καλύτερος είναι ο τιμέιτ του
(Μπάτον). Καθάρισα το μυαλό μου και επέστρεψα μπροστά από το τέλος του grid. Ένιωσα σαν να επέστρεψα στις ημέρες που έκανα καρτ".

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια