FORMULA 1

Column Left

Τετάρτη 23 Μαΐου 2012

O Massa εχει λεει την στηριξη της Ferrari...

Ο Βραζιλιάνος πιλότος αντέδρασε στις φήμες που τον έφεραν ένα βήμα πριν την έξοδο από τη Ferrari και τη θέση του στο κόκπιτ της F2012 μιλώντας σχετικά στον επίσημο δικτυακό τόπο της ομάδας.
0 30χρονος πατέρας ενός αγοριού έχει βρεθεί σε δεινή
θέση μετά τους πέντε πρώτους αγώνες της χρονιάς όπου με άσχημες εμφανίσεις σε δοκιμές και αγώνα έχει πάρει μόνο 2 βαθμούς έναντι 61 του έτερου πιλότου της ομάδας Φερνάντο Αλόνσο ο οποίος μοιράζεται την πρώτη θέση στο πρωτάθλημα με τον Σεμπάστιαν Φέτελ.
Η Ferrari όμως χρειάζονται τους βαθμούς και των δυο πιλότων για το πρωτάθλημα κατασκευαστών στο οποίο προς ώρας βρίσκεται μόλις στην 4η θέση με 63 βαθμούς και υπολείπεται 46 από τη Red Bull που προηγείται.
Μιλώντας σχετικά ο Μάσα τόνισε μεταξύ άλλων: «Νιώθω ότι όλη η ομάδα βρίσκεται στο πλάι μου. Προφανώς δεν είναι ικανοποιημένοι με τα αποτελέσματα όπως και εγώ άλλωστε. Κοινός μας στόχος να φύγουμε απ’ αυτό και να βρεθούμε ξανά στο φυσιολογικό μας πλαίσιο. Αυτό θέλω και ξέρω πως με τη βοήθεια της ομάδας θα τα καταφέρω».
Ο Φελίπε Μάσα το 2008 έχασε με δραματικό τρόπο από το Χάμιλτον τον τίτλο στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς στην πατρίδα του. Από τότε δεν έχει ξανακερδίσει αγώνα και ο σοβαρός τραυματισμός του στις κατατακτήριες δοκιμές του Ουγγρικού GP το 2009 δίνει λαβή για ποικίλα σχόλια όπως ότι δεν είναι το ίδιο ικανός πλέον.
Μιλώντας ο ίδιος για το θέμα σημείωσε: «Έχω αναρωτηθεί εγώ ο ίδιος για τον εαυτό μου 45000 φορές και η απάντηση είναι η ίδια, δεν έχει αλλάξει κάτι σε μένα γιατί να αλλάξει. Κέρδισα 11 αγώνες μέσα σε 3 χρόνια και μετά τίποτα οπότε το ερώτημα είναι εύλογο. Έκανα τόσες πολλές εξετάσεις και οι γιατροί είναι απόλυτοι ότι δεν υπάρχουν μόνιμες συνέπειες από τον τραυματισμό μου από το ελατήριο. Δε νιώθω διαφορετικά απ’ ότι ένιωθα πριν τον τραυματισμό και σ

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια