FORMULA 1

Column Left

Σάββατο 11 Αυγούστου 2012

Ανοιξε η ορεξη στον Webber...

Ο 35χρονος Αυστραλός πιλότος της Red Bull μετά από καιρό βρίσκεται σε εξαίρετη κατάσταση και ονειρεύεται περισσότερες νίκες και γιατί όχι την ευκαιρία να διεκδικήσει ξανά τον τίτλο.

Ο Γουέμπερ μετά από 11 αγώνες φέτος βρίσκεται στην 2η θέση του πρωταθλήματος οδηγών έχοντας διαφορά 40 βαθμών από τον Αλόνσο. Οι δυο του νίκες σε Μονακό και Βρετανία ανέβασαν τον δείκτη των προσωπικών του επιτυχιών στον αριθμό 9, ο Γουέμπερ έχει περισσότερες νίκες απ’ ότι οι παγκόσμιοι πρωταθλητές Τζον Σέρτις και Κέκε Ρόσμπεργκ.
Ο ίδιος μιλώντας σχετικά ανέφερε μεταξύ άλλων στο βρετανικό περιοδικό Autosport: «Είναι στη φύση του ανθρώπου να ζητά συνεχώς περισσότερα. Ίσως να αρκούμουν κάποτε αν κάποιος μου πρόσφερε μια νίκη σε αγώνα και έναν παγκόσμιο τίτλο. Αλλά έφτασα τις 9 νίκες και προφανώς θέλω να πετύχω κι άλλες και να δούμε αν θα καταφέρω τίποτα περισσότερο με το μεγάλο στόχο αργότερα. Είμαι περήφανος για όσα έχω πετύχει αλλά πάντα αναζητάς περισσότερα αυτό είναι φυσιολογικό. Όταν έφυγα από την Αυστραλία για να ακολουθήσω το όνειρό μου στη F1, δεν μου εγγυόταν κανείς πως θα έχω μια αξιοπρεπή καριέρα. Θεωρώ ότι τελικά πήρα αυτό που μου άξιζε. Είχα κάποια σκαμπανεβάσματα και είναι στο χέρι μου να βελτιώσω την εικόνα των στατιστικών μου. Θα πρέπει να δουλέψω πολύ σκληρά αλλά οι αριθμοί στο τέλος της ημέρας μιλούν μόνοι τους και δεν λένε ποτέ ψέματα. Είμαι σε μια κορυφαία ομάδα και έχω την ευκαιρία να σημειώσω αρκετά σπουδαία αποτελέσματα και αυτό ακριβώς θέλω να κάνω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια