FORMULA 1

Column Left

Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2012

Εκτός Μοντζα ο πιλοτος της Lotus

Οι αγωνοδίκες θεώρησαν το Γάλλο πιλότο της Lotus υπαίτιο της χθεσινής σύγκρουσης στην εκκίνηση του Βελγικού GP. Σύμφωνα με το σκεπτικό τους ο 26χρονος οδηγός παραβίασε τους κανονισμούς με αποτέλεσμα την πρόκληση σύγκρουσης στην εκκίνηση από την οποία θα μπορούσε να προκληθεί τραυματισμός και του επέβαλλαν ποινή αποκλεισμού από τον επόμενο αγώνα. Επιπλέον επιβλήθηκε πρόστιμο 50 χιλιάδων ευρώ.

Ακούγοντας τα νέα ο Γκροζάν αποφάσισε να μην υποβάλλει ένσταση και ήταν προσεκτικός στις δηλώσεις του: «Όταν λατρεύεις τους αγώνες είναι δύσκολο να μην τρέξεις στον επόμενο. Δέχομαι το λάθος μου. Ξέρουμε όλοι πως η La Source είναι μια πολύ κλειστή στροφή. Υπήρχε ένταση στην εκκίνηση με καπνούς στη Sauber του Κομπαγιάσι και το Μαλντονάντο να φεύγει νωρίτερα. Έκανα λάθος εκτίμηση όσον αφορά στην θέση του Χάμιλτον. Ήμουν σίγουρος ότι είχα περάσει εμπρός του. Ένα μικρό λάθος που οδήγησε σ’ ένα μεγάλο ατύχημα. Δεν άλλαξα γραμμή απλά πήγα από αριστερά προς τα δεξιά, δεν ήθελα να στριμώξω κάποιον στον τοίχο, δεν ήταν σκοπός μου να σταματήσω τον αγώνα στην πρώτη στροφή. Λυπάμαι πολύ ευτυχώς δεν χτύπησε κανείς. Η απόφαση είναι πολύ σκληρή».
Ο Γκροζάν έχει εμπλακεί φέτος σε ατυχήματα στην αρχή του αγώνα σε άλλους έξι αγώνες και συγκεκριμένα σε Αυστραλία, Μαλαισία, Ισπανία, Μονακό, Βρετανία και Γερμανία. Ο ίδιος υπερασπιζόμενος τον εαυτό του λέει: « Έχω υποπέσει σε πολλά συμβάντα στην αρχή του αγώνα οτιδήποτε μετά το ένα θεωρείται πολύ. Αλλά αυτό δεν οφείλεται στο ότι είμαι επιθετικός».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια