FORMULA 1

Column Left

Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2015

Αισιόδοξος για μια θέση στη Marussia ο Ρόσι

Δύο θέσεις μένουν κενές στο γκριντ της Formula1 ενόψει του 2016 και αυτές είναι στη Marussia. Οι Γουίλ Στίβενς, Ρομπέρτο Μέρχι δεν έχουν ανανεώσει, ενώ υπάρχουν διάφορα ονόματα που ακούγονται, όπως αυτά των Πασκάλ Βεχρλάιν, Στόφελ Φαντόρντ, αλλά και του Αλεξάντερ Ρόσι. Ο Αμερικανός πιστεύει ότι είναι έτοιμος να κάνει το επόμενο βήμα και να μπει στον κόσμο της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού και θεωρεί πως βρίσκεται σε πλεονεκτική θέση.
«Νομίζω ότι έχω κάνει δουλειά και πως έχω αποδείξει ότι είμαι παραπάνω από ικανός για να μπω σε μονοθέσιο της F1 και να αγωνιστώ σε αυτό το επίπεδο. Όσον αφορά τις πιθανότητές μου, είμαι αισιόδοξος. Σε συνδυασμό με τα αποτελέσματα που είχα φέτος στο GP2, είμαι σε πολύ δυνατή θέση για την επόμενη χρονιά. Υπάρχουν πολλοί που πάνε για δύο θέσεις, όμως έχω καλή σχέση με την ομάδα», ανέφερε σε δηλώσεις του στο Autosport.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια