FORMULA 1

Column Left

Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2010

Εδωσε το ρυθμο ο Γουεμπερ στη Βαρκελωνη

Ο Μαρκ Γουέμπερ ήταν ο σταρ της ημέρας στην πρεμιέρα των δοκιμών της Βαρκελώνης. Ο Αυστραλός οδηγός ήταν κατά πολύ ταχύτερος των υπολοίπων, δείχνοντας όσο κι αν ακόμη δεν είναι ασφαλής η περίοδος για συμπεράσματα, ότι η Red Bull αν μη τι άλλο στις κατατακτήριες δοκιμές θα είναι πολύ δυνατή.
Ο Γουέμπερ ήταν ο μόνος που κατέβηκε το 1’22’’, σημειώνοντας χρόνο 1’21’’487, ενώ και αργότερα, οκτώ από τους χρόνους του ήταν αρκετοί να τον διατηρήσουν στην κορυφή. Ο πιλότων των «Ταύρων» ήταν σχεδόν ένα δευτερόλεπτο πιο γρήγορος από τον Νίκο Χούλκενμπεργκ, ο οποίος σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1’22’’407, προς το τέλος της ημέρας και μετά από συνεχόμενους γύρους προσομοίωσης κατατακτήριων δοκιμών.
Τέσσερις οδηγοί έσπασαν το φράγμα των 100 γύρων, οι Γουέμπερ (108), Ρόζμπεργκ (107), Μπάτον (100) και Αλγκουερσουάρι (110), ενώ τους λιγότερους έκανε ο Λούκας Ντι Γκράσι, με 31, ο οποίος είχε το πρώτο σοβαρό ατύχημα όλων των δοκιμών, προκαλώντας σοβαρή ζημιά στη Virgin. Πολλά δοκιμαστικά πιτ στοπ, πολλοί συνεχόμενοι γύροι για καταγραφή δεδομένων σε συνθήκες αγώνα και γενικά όλες οι ομάδες δοκίμαζαν δικά τους πράγματα η κάθε μια, έτσι ώστε να μπορέσει να προετοιμαστεί καλύτερα ενόψει Μπαχρέιν.
Πριν καν συμπληρωθεί μισή ώρα, η Lotus του Φαϊρούζ Φαουζί εξαιτίας προβλήματος στην υδραυλική πίεση σταμάτησε μεταξύ των στροφών 9 και 10, προκαλώντας την πρώτη κόκκινη σημαία της ημέρας. Γρήγορα το μονοθέσιο απομακρύνθηκε, με τους πιλότους να βγαίνουν νωρίς-νωρίς στην πίστα, θέλοντας να εκμεταλλευτούν τον καλό καιρό, κάτι που δεν είχαν τις προηγούμενες ημέρες στη Χερέθ. Πάντως, η δεύτερη ολιγόλεπτη διακοπή δεν άργησε να έρθει, με τον τοπικό ήρωα αυτή τη φορά, τον Φερνάντο Αλόνσο, να είναι αυτός που είδε τη Ferrari του να μεταφέρεται στα πιτ με τη βοήθεια ειδικού οχήματος, μετά τη στάση του στη στροφή 10.
Ο Ισπανός έμεινε για αρκετή ώρα εκτός δράσης, αφού οι μηχανικοί του στα πιτ της ιταλικής ομάδα προσπαθούσαν να βρουν τι έγινε με τα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου και να επιδιορθώσουν το πρόβλημα, την ώρα που οι περισσότεροι από τους υπόλοιπους οδηγούς, έκαναν πολλές πρόβες στα πιτ στοπ, ενόψει και της έναρξης του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος στο Μπαχρέιν στις 14 Μαρτίου. Να θυμίσουμε, άλλωστε, ότι αυτό το τετραήμερο των δοκιμών είναι το τελευταίο, πριν το «τσίρκο» της Formula 1 μετακομίσει στον Περσικό Κόλπο.

Πριν φτάσουμε στη μεσημεριανή διακοπή είχαμε και τρίτη κόκκινη σημαία, όταν ο Λούκας Ντι Γκράσι έχασε τον έλεγχο της Virgin στη στροφή 9, βγήκε εκτός και χτύπησε στο προστατευτικό τοίχωμα από ελαστικά, με τον ίδιο να βγαίνει ανέπαφος, αλλά το μονοθέσιο να έχει υποστεί σημαντική ζημιά. Με το που άνοιξε ξανά η πίστα, έκανε και την εμφάνισή του ο Αλόνσο, με τους πολυάριθμους Ισπανούς στις εξέδρες να ζητωκραυγάζουν και να αποθεώνουν το δικό τους παιδί.
Η μεσημεριανή διακοπή (υποχρεωτική στη Βαρκελώνη εν αντιθέσει με τη Χερέθ) βρήκε τον Μαρκ Γουέμπερ να είναι ταχύτερος όλων με χρόνο 1’21’’487 και ένα δευτερόλεπτο πίσω του τον Νίκο Ρόζμπεργκ. Ακολούθησε ο Νίκο Χούλκενμπεργκ, ο Πέδρο Ντε Λα Ρόσα και ο Φερνάντο Αλόνσο, ο οποίος όμως ήταν αργότερος κατά τρία δευτερόλεπτα από τον Αυστραλό οδηγό της Red Bull, απόρροια του προβλήματος που αντιμετώπισε νωρίτερα. Για τη Virgin η μέρα είχε τελειώσει, αφού η έξοδος του Ντι Γκράσι «πλήγωσε» αρκετά την VR01.
Περίπου δύο ώρες πριν το πέσιμο της καρώ σημαίας κι ενώ κάποιες ψιχάλες άρχισαν να κάνουν δειλά-δειλά την εμφάνισή τους, είχαμε μια ακόμη διακοπή στις δοκιμές, προκαλούμενη από τον Μαρκ Γουέμπερ, η Red Bull του οποίου σταμάτησε στη στροφή 7. Μπαίνοντας στην τελευταία ώρα, ήταν η σειρά του Νίκο Ρόζμπεργκ να σταματήσει μετά τη στροφή 10, για μια ακόμη κόκκινη σημαία, ενώ στο ίδιο σημείο ο Τζένσον Μπάτον έκλεισε «κόκκινα» την πρώτη ημέρα των δοκιμών, τελειώνοντάς την μερικά λεπτά νωρίτερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια