FORMULA 1

Column Left

Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2010

Δυναμικη η νεα Sauber C29

Αποκαλύφθηκε η Sauber C29. Η Sauber έγινε η τρίτη ομάδα της F1 που παρουσίασε το νέο της μονοθέσιο για τη σεζόν 2010, την Κυριακή (31/1) στην πίστα Ρικάρντο Τόρμο της Βαλένθια.
Η Sauber C29 χρησιμοποιεί κινητήρα και σύστημα μετάδοσης της Ferrari και διαθέτει πτέρυγα "καρχαρία" στο κάλυμμα του μοτέρ, η οποία συνδέεται με την πίσω αεροτομή. Η C29 χρησιμοποιεί κινητήρα και σύστημα μετάδοσης της Ferrari και διαθέτει πτέρυγα "καρχαρία" στο κάλυμμα του μοτέρ, η οποία συνδέεται με την πίσω αεροτομή - ένα ντιζάιν που χρησιμοποιεί και η McLaren στη νέα MP4-25.
Πρόκειται για το πρώτο μονοθέσιο που κατασκευάζει η ελβετική ομάδα, ύστερα από την αποχώρηση της BMW από αυτή στο τέλος της περασμένης χρονιάς.
Παρότι ο γερμανικός κατασκευαστής πούλησε την ομάδα πίσω στον ιδρυτή της, Πέτερ Ζάουμπερ, προς το παρόν το team κρατάει το πρόθεμα "BMW" στην επίσημη ονομασία του, μάλλον για νομικούς λόγους. Επίσης ο χρωματισμός του μονοθεσίου είναι παραπλήσιος με τον περσινό, αν και είναι αισθητή η έλλειψη χορηγών ύστερα από την απώλεια της Petronas, η οποία συνεργάζεται πλέον με την Mercedes GP.
Το αγωνιστικό δίδυμο της Sauber αποτελείται από τον 38χρονο ισπανό Πέντρο ντε λα Ρόσα, πρώην δοκιμαστής της McLaren, και τον 23χρονο ιάπωνα Καμούι Κομπαγιάσι, ο οποίος έτρεξε πέρυσι στα δύο τελευταία GP με την Toyota. Οι δύο οδηγοί αντικατέστησαν τους Ρόμπερτ Κούμπιτσα και Νικ Χάιντφελντ.
Η Sauber πέρασε μια περίοδο αγωνίας ώσπου να εξασφαλίσει την παρουσία της στο grid, αλλά τελικά της δόθηκε η θέση που έμεινε κενή ύστερα από την αποχώρηση της Toyota από την F1. Παρόλα αυτά ο Ζάουμπερ υποστήριξε ότι το χρονοδιάγραμμα ανάπτυξης του νέου μονοθεσίου τηρήθηκε στο ακέραιο. "Οι τελευταίοι μήνες ήταν πολύ έντονοι για εμάς", σημείωσε ο επικεφαλής της ομάδας. "Πρώτα έπρεπε να παλέψουμε για την επιβίωση της ομάδας και μετά να επικεντρωθούμε στο να βάλουμε ισχυρά θεμέλια για το μέλλον.
"Παρά την αναταραχή, η τεχνική προετοιμασία του μονοθεσίου συνεχίστηκε απρόσκοπτα και βάσει σχεδιασμού από την άνοιξη του 2009".
Ο Ντε λα Ρόσα, ο οποίος επιστρέφει σε πλήρη αγωνιστική δράση μετά το 2002, τόνισε: "Επιτέλους αισθάνομαι και πάλι κανονικός οδηγός! Μου έχει λείψει ο ανταγωνισμός στην πίστα, όμως την ίδια ώρα έχω μάθει πολλά από τεχνικής άποψης και θέλω να βοηθήσω την ομάδα με τις γνώσεις μου".
Ο Κομπαγιάσι είπε από την πλευρά του: "Είμαι πολύ περήφανος που ο Πέτερ Ζάουμπερ μού έδειξε τόσο μεγάλη εμπιστοσύνη, και είμαι αποφασισμένος να μην τον απογοητεύσω. Στόχος μου είναι να καταλήξει να είναι κι εκείνος παρήφανος για μένα".
Θοδωρής Κατσογιάννης

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια