FORMULA 1

Column Left

Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2013

ΑΝΑΤΡΟΠΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ

Ο επικεφαλής της ομάδας Red Bull Racing, Κρίστιαν Χόρνερ, παραδέχεται ότι υπάρχει περίπτωση κάποια από τις κορυφαίες ομάδες της Formula 1 να πάρει λάθος δρόμο με τους νέους τεχνικούς κανονισμούς του 2014 και να πέσει στη μετριότητα. Καθώς οι ομάδες προετοιμάζονται για τη συμμόρφωση με τους νέους, εντελώς διαφορετικούς κανονισμούς –όπου θα υιοθετηθούν κινητήρες V6 τούρμπο 1,6 λίτρων και προηγμένα συστήματα ανάκτησης ενέργειας– κανείς δεν εγγυάται ότι η ιεραρχία στην ανταγωνιστικότητά τους θα διατηρηθεί και το 2014. Όταν ρωτήθηκε πώς θα αντιμετωπίσει το ενδεχόμενο η ομάδα του να χάσει σε ανταγωνιστικότητα και να πέσει στην ιεραρχία –παίρνοντας λάθος δρόμο στην εξέλιξη είτε του κινητήρα είτε του μονοθεσίου–, ο Χόρνερ είπε: «Πιστεύω πως το 2014 θα είναι ένα ρίσκο για όλους.

Κανείς δεν ξέρει αυτή τη στιγμή πού βρίσκονται οι άλλοι στην εξέλιξη των κινητήρων τους. Βλέπω πάντως ότι στο Βιρί [το εργοστάσιο κινητήρων της Renault] επικρατεί μεγάλη αποφασιστικότητα και γίνεται πολλή και καλή δουλειά. H Renault έχει μια φοβερή παράδοση επιτυχιών στις πίστες κι εμείς έχουμε μεγάλη εμπιστοσύνη στους μηχανολόγους του Βιρί. Βλέπουμε σε ποιο στάδιο του προγράμματός τους βρίσκονται, αλλά και οι Mercedes και Ferrari δουλεύουν πολύ σκληρά. Οι αγώνες του χρόνου μπορεί να είναι διαφορετικοί, εστιασμένοι περισσότερο στην οικονομία παρά στην απόλυτη ταχύτητα. Θα είναι μια ενδιαφέρουσα πρόκληση. Έχουμε εμπιστοσύνη στους συνεργάτες μας στον τομέα του κινητήρα, αλλά δεν θα ξέρουμε σίγουρα πριν το 2014». Αν και κάποιοι πιστεύουν ότι οι ομάδες των κατασκευαστών, Mercedes και Ferrari, θα έχουν το πλεονέκτημα το 2014 λόγω της αυξημένης σημασίας που θα έχει η αρμονική ενσωμάτωση σασί και κινητήρα, ο Χόρνερ δεν συμφωνεί. Πιστεύει ότι οι στενές σχέσεις της Red Bull με τη Renault θα εξασφαλίσουν ότι η ομάδα δεν θα βρεθεί προ απροόπτου. «Έχουμε μια εξαιρετικά καλή σχέση με τους ανθρώπους στο Βιρί», λέει. «Και θεωρούμαστε ξεκάθαρα η εργοστασιακή ομάδα της Renault. Έχει γίνει πολύ μεγάλη ανταλλαγή ιδεών και ο τρόπος που θα ενσωματωθεί ο κινητήρας στο σασί είναι κάτι ξεκάθαρο. Είτε πρόκειται για τη συνεργασία της Mercedes στο Μπράκλι με το Μπρίξτον [τμήμα κινητήρων] είτε του Μίλτον Κινς [Lotus] με το Βιρί, υποθέτω ότι η σχέση θα είναι παρόμοια».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια