FORMULA 1

Column Left

Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2013

ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ...

Η πρώτη περίοδος δοκιμών εξέλιξης ολοκληρώθηκε στη Χερέθ και ακολουθούν άλλες δυο επίσης επί Ισπανικού εδάφους στη Βαρκελώνη (19-22/2 και 28/2-3/3). Ανάμεσα σε γυρολόγια, δηλώσεις και βελτιώσεις σταχυολογούμε όσα μας έκαναν εντύπωση προσπαθώντας να δούμε αν άλλαξε κάτι στις ισορροπίες δυνάμεων σε σχέση με το Νοέμβριο του 2012. Δεδομένου ότι φέτος είναι η τελευταία χρονιά με τους τεχνικούς κανονισμούς να κινούνται στο πλαίσιο του 2009 προφανώς είναι δύσκολο να δούμε θεαματικές ανατροπές.

 Όλες οι ομάδες (σ.σ: έχουν παρουσιάσει τα νέα τους μονοθέσια οι 10 από τις 11) έχουν επικεντρώσει την προσοχή τους στις βελτιώσεις των περσινών τους μονοθεσίων εικόνα που πολύ ωραία συνόψισε σε μια φράση ο Μαρκ Γουέμπερ: «Θεωρώ τη Χερέθ το 21ο GP του 2012». Στο ίδιο μήκος κύματος ήταν και ο τεχνικός διευθυντής της Red Bull Άντριαν Νιούι που είπε στην παρουσίαση της RB9: «Αντί να έχουμε κενό δυο βδομάδων είχαμε τριών μηνών από τον ένα αγώνα στον άλλο». Κλείνοντας το 2012 οι ομάδες που είχαν δυναμική για βάθρο και νίκες ήταν οι Red Bull, McLaren, Ferrari και Lotus. Αυτή η εικόνα δεν έχει ανατραπεί όμως οι διαφορές ανάμεσά τους έχουν μεταβληθεί. Το πώς είναι δύσκολο να το πει κανείς με σιγουριά αλλά σημειώνουμε ότι η Lotus είχε μια βδομάδα χωρίς προβλήματα με τους οδηγούς να την εκθειάζουν και να τη φέρνουν στην κορυφή των χρόνων τις δυο από τις τέσσερις μέρες. Είναι επίσης βέβαιο από το ρυθμό που κινούνταν η RB9 πως οι Φέτελ και Γουέμπερ έχουν στα χέρια τους μια βελτιωμένη έκδοση της περσινής πρωταθλήτριας RB8 χωρίς τα προβλήματα αξιοπιστίας που αντιμετώπιζαν πέρυσι τέτοια εποχή. Στη McLaren έχουν στα χέρια τους ένα ταχύτατο μονοθέσιο που παρουσιάζει προβλήματα αξιοπιστίας όπως αυτά που αντιμετώπισε κυρίως ο Χάμιλτον στο τέλος της περσινής χρονιάς. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο Μπάτον έμεινε από αντλία καυσίμου την πρώτη μέρα πρόβλημα που στέρησε τη νίκη από το Χάμιλτον στο Άμπου Ντάμπι πέρυσι. Το εν λόγω εξάρτημα ξανασχεδιάστηκε από την αρχή για να εξαλειφθεί το πρόβλημα που έκανε την εμφάνισή του την πρώτη μέρα δοκιμών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια