FORMULA 1

Column Left

Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013

Η ΕΛΛΆΔΑ ΣΤΗΝ FORMULA 1

Και όμως, παρά την κρίση και την κατήφεια, οι μαθητές του Λυκείου Αυγουλέα - Λιναρδάτου, από το Περιστέρι, όχι μόνο πέτυχαν τον 9ο καλύτερο χρόνο στην παγκόσμια σχολική F1, αλλά η ομάδα τους Ground Force Project απέσπασε και το βραβείο καλύτερης πρωτοεμφανιζόμενης ομάδας και το πρώτο βραβείο για την καλύτερη χρήση των social media στο παγκόσμιο του Άμπου Ντάμπι, για να καταλάβουν τελικά την όγδοη θέση στην παγκόσμια κατάταξη.

Η σχολική F1 είναι ένας διεθνής μαθητικός διαγωνισμός, όπου οι συμμετέχοντες σχεδιάζουν και κατασκευάζουν μοντέλα αγωνιστικών αυτοκινήτων της F1, οργανώνουν την "εργοστασιακή" τους ομάδα σε όλα τα επίπεδα, ακόμη και στα οικονομικά της, και βέβαια μετέχουν σε Γκραν Πρι με τα μονοθέσια - μινιατούρες, που φτάνουν ταχύτητες μέχρι και 80 χλμ / ώρα. Από τα αυτοκίνητα -όπως και στο μαγικό κόσμο του Μπέρνι Έκλστοουν- δεν λείπουν οι διαφημίσεις και οι χορηγοί. Στο εξής, λοιπόν, η ρέπλικα F1 της Ground Force Project, και οι φόρμες της ομάδας, ανάμεσα στους άλλους λογοτύπους θα έχει και του sport.gr, ως χορηγού επικοινωνίας. Τώρα, η Ground Force Project ετοιμάζεται πυρετωδώς να υπερασπίσει τον τίτλο της πρωταθλήτριας Ελλάδας απέναντι σε δεκάδες νέες ομάδες που ασχολούνται με το σπορ και ελπίζουν να της κλέψουν τα πρωτεία. Αν σας έλεγαν ότι η ελληνική ομάδα της F1 έφυγε από το παγκόσμιο με τον ένατο καλύτερο χρόνο στον κόσμο και ότι από του χρόνου θα αγωνίζεται και με τα χρώματα του sport.gr, πιθανώς θα θεωρούσατε ότι μπήκατε στη ζώνη του Λυκόφωτος. Και αυτό γιατί η επιτυχία των νεαρών μαθητών από τη Δυτική Αττική άνοιξε την όρεξη σε πολλούς ακόμη, έτσι φέτος η συμμετοχή θα είναι πολλαπλάσια και οι απαιτήσεις πολύ υψηλότερες. Απαιτήσεις αθλητικές, επιστημονικές- με συμμετοχή της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών και του Εθνικού Μετσοβίου Πολυτεχνείου - και μάνατζμεντ: μια μικρογραφία του κόσμου της F1, που η νικήτρια ομάδα του πανελλήνιου διαγωνισμού θα έχει την ευκαιρία να ζήσει στον τελικό, που φέτος θα γίνει στο Τέξας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια