FORMULA 1

Column Left

Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2013

F1 - Jerez 2013: Ξεκίνημα με J. Button

Οι παρουσιάσεις τελείωσαν (μένει μόνο η Williams-Renault) και η δράση ξεκίνησε. Τα μονοθέσια της Formula 1 πάτησαν πάλι σε ασφαλτοτάπητα και ξεκίνησαν το πρώτο 4ήμερο χειμερινών δοκιμών του 2013 στη Jerez. Ο Jenson Button "έγραψε" τον ταχύτερο χρόνο στα τελευταία λεπτά της ημέρας με τα σκληρά ελαστικά της Pirelli. Όμως ο Βρετανός δεν ξεκίνησε καλά. Η MP4-28 μόλις μετά από 3 γύρους ακινητοποιήθηκε από πρόβλημα στην αντλία καυσίμου. Το μονοθέσιο της McLaren-Mercedes παρέμεινε στο pit box για το μεγαλύτερο κομμάτι του session και βγήκε στην πίστα για 34 γύρους στο απογευματινό κομμάτι. Από εκείνη τη στιγμή ο J. Button, κράτησε, σταθερό ρυθμό δοκιμάζοντας όλες τις διαθέσιμες γόμες ελαστικών, αλλά και διαφορετικά φορτία καυσίμων. Δεύτερος ταχύτερος ήταν ο Mark Webber (Red Bull-Renault) ο οποίος πέτυχε τον καλύτερο χρόνο του έχοντας τα μεσαία ελαστικά στην RB9.

Ο Αυστραλός έκανε το μεγαλύτερο (11 γύρους) συνεχόμενο stint και συμπλήρωσε συνολικά 73 γύρους. Στην 3η θέση των χρόνων βρέθηκε ο Romain Grosjean με τη Lotus-Renault E21. H καλύτερη επίδοση του Γάλλου, έγινε το μεσημέρι με τα σκληρά ελαστικά της Pirelli. Ο R. Grosjean έμεινε στην αρχή της ημέρας αρκετή ώρα στα pits της ομάδας με πρόβλημα στα ηλεκτρονικά. Στη συνέχεια κατάφερε να συμπληρώσει 54 γύρους με το νέο του μονοθέσιο. Τέταρτος αλλά και πιο... εργατικός ήταν ο Paul di Resta (Force India-Mercedes). Ο Σκοτσέζος συμπλήρωσε 89 γύρους χωρίς να αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα. Μόνο όταν η VJM06 ήταν "γεμάτη" καύσιμα είχε σημαντική φθορά στα ελαστικά. Μερικά χιλιοστά του δευτερολέπτου πιο πίσω, στην πέμπτη θέση, ήταν ο Daniel Ricciardo (Toro Rosso-Ferrari) οδηγώντας για 70 γύρους χωρίς πρόβλημα. Τέλος, την εξάδα έκλεισε ο Felipe Massa, (64 γύρους) με τη νέα Ferrari F138. Το νέο μονοθέσιο της Ferrari δεν έδειξε να αντιμετωπίζει προβλήματα, αλλά παράλληλα δεν έδειξε πως είναι ταχύτερο από πέρυσι. Άτυχος ήταν ο Nico Rosberg (Mercedes AMG GP). Ο Γερμανός πέτυχε τον όγδοο χρόνο, όμως αναγκάστηκε να σταματήσει στην άκρη της πίστας μετά τον 11ο γύρο του καθώς τα ηλεκτρικά της W04 υπερθερμάνθηκαν και το αμάξωμα του μονοθεσίου έπιασε φωτιά.
 Η ζημιά ήταν μεγάλη με αποτέλεσμα η Mercedes να σταματήσει τις δοκιμές. Στις δύο τελευταίες θέσεις βρέθηκαν οι Caterham-Renault και Marussia-Cosworth με τον Giedo van der Garde να φέρνει την CT03 στη 10η θέση και τον Max Chilton την MR02 στην 11η. Ο Βρετανός της Marussia στις τελευταίες ώρες της ημέρας έχασε τον έλεγχο της MR02 λόγω κατάρρευσης της ανάρτησης με αποτέλεσμα να καταλήξει στις προστατευτικές μπάρες και να κλείσει άδοξα την πρώτη του ημέρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια