FORMULA 1

Column Left

Παρασκευή 3 Απριλίου 2015

Δείτε τις αγαπημένες φωτογραφίες που τράβηξαν οι οδηγοί της Φόρμουλα 1

OI  οδηγοί της Φόρμουλα 1 βρίσκονται ανάμεσα στους πιο πολυφωτογραφημένους αθλητές στον πλανήτη. Έχουν συνηθίζει να τους φωτογραφίζουν οι κορυφαίοι φωτογράφοι.Μια φορά το χρόνο ωστόσο οι ίδιοι οι οδηγοί καλούνται να  φωτογραφίσουν ένα θέμα που τους εκφράζει. Οι φωτογραφίες τυπώνονται σε ένα βιβλίο και τα έσοδα από την πώληση του οποίου, διατίθενται για τις ανάγκες ενός παιδιατρικού νοσοκομείου.
Την προσπάθεια ξεκίνησε ο ίδιος ο Μπέρνι Έκλεστοουν πριν από αρκετά χρόνια, ίσως για αυτό έχει δύο φωτογραφίες! Στο εγχείρημα συμμετέχουν επίσης μέλη των ομάδων, δημοσιογράφοι, καθώς και άτομα του ευρύτερου κύκλου της Φόρμουλα 1, όπως ο πρίγκιπας Αλβέρτος του Μονακό, ο οικοδεσπότης του ιστορικότερου Grand Prix και η πρώην Spice Girl, Τζέρι Χάλιγουελ, μνηστή του Κρίστιαν Χόρνερ, τιμ μάνατζερ της Red Bull.
Τη φωτογραφία με τις αγελάδες να δροσίζονται στην ύπαιθρο τράβηξε ο Σεμπάστιαν Φέτελ. Ο τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής και νικητής στο Grand Prix Μαλαισίας με τη Ferrari, ζει στην Ελβετία και εμπνεύστηκε από την ύπαιθρο.
"Αγαπώ τα βουνά και τη φύση. Αποτελεί ιδανικό περιβάλλον για μένα για να ηρεμήσω, να γεμίσω τις μπαταρίες μου, αλλά βέβαια μου αρέσει η πεζοπορία και η εκγύμναση στον καθαρό αέρα του βουνού. Τράβηξα αυτή τη φωτογραφία στις Άλπεις γιατί είναι τόσο ειρηνικά", γράφει στη λεζάντα ο Γερμανός.
Τη φύση "σημάδεψε" με το φακό του και ο Λιούις Χάμιλτον που είχε λογοτεχνική διάθεση στη λεζάντα: "Άφησε τη ζωή να κυλήσει σαν το ποτάμι, ακολούθησε το μονοπάτι όπου σε οδηγεί. Ακολούθησε το, όσο μαθαίνεις ταυτόχρονα, ας σε βοηθήσει να οδηγήσεις το ρεύμα στην κατεύθυνση των ονείρων σου".
"Πεζή" μπορεί να χαρακτηριστεί η επιλογή του Φερνάντο Αλόνσο να "τραβήξει" το κράνος του. Όμως ο Ισπανός ήθελε να θυμίσει την αγάπη του για τον τόπο του, την επαρχία Αστούριας: "Αλλάζω κάθε χρόνο το κράνος μου, έχει μικρές διαφορές αλλά πάντοτε διατηρώ το μπλε, το χρώμα της σημαίας της γενέτειρας μου, Αστούριας και έχω πάντοτε την ισπανική σημαία κάπου στο κράνος μου".
Την αγάπη του στη Ferrari έδειξε ο Κίμι Ράικονεν. Ολιγόλογος όπως πάντα, έδωσε το νόημα: "Αυτά είναι τα γάντια μου για την επιστροφή μου στη Ferrari (σ.σ. εννοεί την έναρξη των δοκιμών εξέλιξης το χειμώνα). Προτιμώ να βρίσκομαι στη Ferrari, παρά σε οποιαδήποτε άλλη ομάδα".
Μια Lotus 49B του 1969  με το Νο1 του παγκόσμιου πρωταθλητή Γκρέιαμ Χιλ φιλοξενεί στο γκαράζ του σπιτιού του ο Άντριαν Νιούι. Ο κορυφαίος σχεδιαστής και τεχνικός διευθυντής της Red Bull έχει ένα αξιοζήλευτο γκαράζ: "Αυτό είναι το γκαράζ του σπιτιού μου, όπου κρατάω όσα έχω συλλέξει όλα αυτά τα χρόνια".
Διάθεση για χιούμορ έχει ο Έκλεστοουν: "Ο τύπος που στέκεται έτσι με απλωμένο το χέρι. Θα μπορούσε να εκπροσωπεί μια ή δυο ομάδες".

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια