FORMULA 1

Column Left

Δευτέρα 13 Απριλίου 2015

F1: Ο LEWIS HAMILTON ΕΞΟΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ

F1: Ο Lewis Hamilton εξομολογείται (photos & video)Ο Lewis Hamilton σε μια πρόσφατη συνέντευξή του στο αντρικό περιοδικό Men's Health μίλησε για το σώμα του τη φυσική του κατάσταση αλλά και τα τατουάζ που έχει. Αν οι οδηγοί της Formula 1 ζουν και φέρονται σαν superstars σε κάποιες χώρες δεν έχουν την αναγνώριση αυτών. Αυτό επιχειρεί να αλλάξει ο Lewis Hamilton. Ο 30χρονος Βρετανός έχει ένα ιδιαίτερο στυλ, που για κάποιους είναι προκλητικό και για κάποιους είναι απλά αποδεκτό. Τατουάζ, γυμναστική, υγιεινή διατροφή, αλλά και ηχηρές δημόσιες εμφανίσεις, φωτογραφίες σε περιοδικά μόδας, ακριβά κοσμήματα, αυτοκίνητα και μία ιδιωτική ζωή την οποία... μοιράζεται με περιοδικά και sites. O Hamilton θέλει να ξεχωρίσει και το καταφέρνει πολύ καλά. Ο Βρετανός μίλησε στο περιοδικό Men's Health για τη φυσική του κατάσταση και γιατί του χρειάζεται στη Formula 1: «Είμαι αθλητής αλλά ο κόσμος δεν θεωρεί τους οδηγούς της F1 αθλητές.
Προπονούμαι σε πολύ υψηλό επίπεδο διότι τα grand Prix και η οδήγηση του μονοθέσιου απαιτούν πολλά από το σώμα μου» δήλωσε ο Hamilton και πρόσθεσε: «Οι δυνάμεις G απαιτούν πολλά. Οι παλμοί της καρδιάς κυμαίνονται μεταξύ 150-160 κατά τη διάρκεια του αγώνα. Στον γρήγορο γύρο στις κατατακτήριες μπορεί να ανέβουν και στους 190 παλμούς. Επίσης κάθε χρόνο πρέπει να είσαι όσο πιο ελαφρύς γίνεται. Υπάρχουν συγκεκριμένα όρια κι εξαρτάται από το πόσο βαρύ πρέπει να είναι το μονοθέσιο. Το 2014 έχασα 6 κιλά κι από τα 73 πήγα στα 67. Ήταν εξαιρετικά δύσκολο, οπότε προπονήθηκα πολύ σκληρά». Ένα μεγάλο κομμάτι της συνέντευξης αφορούσε τα τατουάζ του Hamilton και εκείνος εξήγησε τη σημασία που έχουν γι' αυτόν. «Αγαπώ τα τατουάζ μου. Όλα έχουν το δικό τους νόημα . Πιστεύω στο Θεό οπότε θέλω να έχω ορισμένες θρησκευτικές εικόνες» είπε και ξεκίνησε την περιγραφή:
« Στον ώμο μου έχω την Pieta, ένα γλυπτό του Michelangelo με την Παρθένο Μαρία να κρατά τον Ιησού. Σημαντική είναι επίσης η Καρδιά του Ιησού στο χέρι μου (σημάδι πίστης για τους καθολικούς) . Νότες διότι αγαπώ τη μουσική. Η πυξίδα στο στήθος μου είναι εκεί διότι η εκκλησία είναι η πυξίδα μου. Η οικογένεια είναι τα πάντα για εμένα οπότε έχω τη λέξη «οικογένεια» γραμμένη στους ώμους μου. Έχω επίσης γραμμένη τη λέξη «Πίστη» και τη φράση: «Δυνατός πέρα από κάθε όριο» γραμμένη στο στήθος μου. Στην πλάτη μου έχω έναν σταυρό και φτερά αγγέλου τα οποία συνοδεύονται από τη φράση: «Να σηκώνεις ανάστημα σε ότι κι αν σου παρουσιάζεται στη ζωή σου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια