FORMULA 1

Column Left

Τετάρτη 22 Απριλίου 2015

ΙΣΧΥΡΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΑΠΟ ΤΟ 2017 ΣΤΙΣ ΠΙΣΤΕΣ..

Από τον περασμένο Ιανουάριο έχει γίνει γνωστό ότι η ομάδα υπεύθυνων κινητήρων είχε ξεκινήσει συζητήσεις με την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου, ώστε η Formula1 να έχει κινητήρες με ιπποδύναμη 1000 ίππων. Το ενδεχόμενο αυτό φαίνεται πως είναι ολοένα και πιο κοντά, αφού συζητήθηκε και στο περιθώριο του Γκραν Πρι του Μπαχρέιν. Βέβαια, αυτό θα γίνει με την αναβάθμιση των υπάρχοντων V6 τούρμπο. «Πρέπει να κάνουμε το μονοθέσιο πιο δύσκολο στην οδήγηση. Αυτό που πρέπει να γίνει είναι όποιος παρέχει με κινητήρες τις ομάδες να παρέχει τον ίδιο που χρησιμοποιούν. Αν θα γίνει η αναβάθμιση από τους τωρινούς κινητήρες σε 1000 ίππους, τότε καλώς», δήλωσε ο ισχυρός άνδρας της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού, Μπέρνι Έκλεστοουν. «Το 2017 αυτοί οι κινητήρες θα έχουν ισχύ 900 ίππους και μετά είναι ερώτημα τι θέλετε να πείτε και να πουλήσετε. Είναι μεγάλη η διαφορά από τους 950 μέχρι τους 1000 ίππους; Νομίζω ότι είναι εύκολο να αυξήσουμε την ιπποδύναμη και τη ροή καυσίμου.
Αν θέλεις να αυξήσεις τη ροή καυσίμου ανά 10 ή 20 κιλά ανά ώρα, πρέπει να έχεις περισσότερους από 1000 ίππους. Αλλά πρέπει να επανασχεδιάσεις σημαντικά στοιχεία του κινητήρα για να τα κάνεις πιο αξιόπιστα. Όλοι οι κατασκευαστές πιστεύουν ότι πρέπει να μείνουν τα υβριδικά στοιχεία των τωρινών κινητήρων. Προς τα εκεί κατευθυνόμαστε και αυτή είναι η παρούσα κατάσταση μεταξύ Ferrari, Renault, Honda και Mercedes. Η συζήτηση για τους κινητήρες 1000 ίππων έγινε στο Μπαχρέιν και αν έτσι γίνει πιο θεαματικό το σπορ, τότε θα πρέπει να δουλέψουμε πάνω σε αυτό. Χθες υπήρξε μία πολύτιμη συνάντηση. Ο Τσάρλι (Γουίτινγκ) και ο Μπέρνι (Έκλεστοουν) ήταν εκεί και το κόνσεπτ είναι να κάνουν πιο θεαματική τη νέα Formula1 το 2017», ανέφερε, από τη μεριά του, ο ιδιοκτήτης της Mercedes, Τότο Βολφ. Έτσι, όλα δείχνουν ότι γίνεται μια προσπάθεια να έχουμε πιο θεαματικούς αγώνες από το 2017 και μετά, καθώς δεν υπάρχει σκοπός να γίνει κάποια αλλαγή πριν από την εν λόγω χρονιά. Ο λόγος, βέβαια, που ήρθαν στο προσκήνιο οι... 1000άρηδες κινητήρες είναι το γεγονός ότι οι νυν V6 αποδείχτηκαν... βουβοί για επίπεδο F1.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια