FORMULA 1

Column Left

Τετάρτη 8 Απριλίου 2015

Ετοιμάζουν την αντεπίθεση τους στην Mercedes

Η νίκη του Φέτελ στη Μαλαισία φαίνεται ότι ξύπνησε τους ανθρώπους της Mercedes οι οποίοι προετοιμάζουν την αντεπίθεση τους στο Γκραν Πρι της Κίνας. Το καμπανάκι που χτύπησε στη Μαλαισία από τη νίκη του Φέτελ φαίνεται ότι χτυπά ακόμα στα αφτιά των ανθρώπων της Mercedes. Η καθολική επικράτηση του Γερμανού και η εικόνα που παρουσίασε γενικότερα η Ferrari δείχνει ότι η ιταλική ομάδα ετοιμάζει τη δυναμική επάνοδό της. Για αυτό το λόγο ο Τότο Βολφ θέλει να είναι προετοιμασμένος. Αυτό φαίνεται και από τις δηλώσεις που έκανε το αφεντικό της γερμανικής ομάδας. "Μπορεί να ήταν ένα καλό αποτέλεσμα για το άθλημα, όμως για εμάς συνιστά μία κλήση αφύπνισης.
Αν και είχαμε δύο οδηγούς στον βάθρο, εξετάσαμε με κάθε λεπτομέρεια όλους τους τομείς, στους οποίους θα μπορούσαμε να ήμασταν καλύτεροι. Οι αντίπαλοί μας βελτιώθηκαν και τώρα πρέπει να πετύχουμε κι εμείς το ίδιο", ήταν το χαρακτηριστικό σχόλιο του Βολφ. Από την πλευρά του ο Νίκο Ρόσμπεργκ είπε: "Δεν ήταν τέλειο το ξεκίνημά μου κατά την έκτη χρονιά μου με την ομάδα, είμαι όμως εξαιρετικά αποφασισμένος να το αντιστρέψω αυτό το Σαββατοκύριακο. Ο ομόσταυλός μου θα το βλέπει βέβαια διαφορετικά, όπως επίσης ο συμπατριώτης μου με το κόκκινο αυτοκίνητο, είμαι σίγουρος γι' αυτό. Ωστόσο αυτή η πίστα μου ταίριαζε πάντα". Το εάν η Ferrari θα συνεχίσει την επάνοδό της στην κορυφή ή η Mercedes θα επιστρέψει στις νίκες θα το δούμε την Κυριακή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια