FORMULA 1

Column Left

Πέμπτη 2 Απριλίου 2015

Σεμπάστιαν Φέτελ και Βαλεντίνο Ρόσι πήραν μεγάλες νίκες σε Formula 1 και Moto GP

Μετά το Αυστραλιανό γκραν πρι, ο Νίκο Ρόσμπεργκ είχε προκαλέσει τον Φέτελ να δώσει μάχη κόντρα στη Mercedes.
Ο πιλότος της Ferrari απάντησε άμεσα και ήταν ασταμάτητος στη Μαλαισία. Ένα χρόνο, δέκα μήνες και 17 ημέρες πέρασαν από την τελευταία νίκη της Ferrari στη Formula 1.Ο Σεμπάστιαν Φέτελ είναι εδώ και ήρθε για να αντιστρέψει την καθοδική πορεία της Ferrari.Ο Γερμανός νεοαποκτηθείς πιλότος της Scuderia ήταν εκπληκτικός στο γκραν πρι της Μαλαισίας και έβαλε τέλος στην σχεδόν διετή ξηρασία της ιταλικής ομάδας.Ο τετράκις παγκόσμιος πρωταθλητής δάκρυσε πάνω στο βάθρο, καθώς πλέον έχει αποδείξει πως είναι μέσα στους διεκδικητές του τίτλου και σκοπεύει να δώσει μεγάλη μάχη με το δίδυμο της Mercedes.
Ο κάτοχος του τίτλου, Λιούις Χάμιλτον, που είχε την pole position, αντιμετώπισε πρόβλημα με τα ελαστικά του και τελικά κατετάγη δεύτερος, ενώ τρίτος ήταν ο ομόσταβλός του, Νίκο Ρόσμπεργκ.
Η επιστροφή του Αλόνσο
Πολλά είχαν ειπωθεί για τον Φερνάντο Αλόνσο και το μυστηριώδες ατύχημά του στις δοκιμές πριν την έναρξη της σεζόν. Ότι μίλαγε ιταλικά, πως είχε ξεχάσει τα τελευταία 20 χρόνια της ζωής και ότι δεν θα ξανάμπαινε σε Formula. Στη Σεπάνγκ μπορεί να μην κέρδισε αλλά έδειξε ότι έχει ακόμη μέλλον.
Ο Φερνάντο Αλόνσο φαίνεται πως ξεπέρασε το ιατρικό του πρόβλημα, μετά το σοβαρό ατύχημα στις δοκιμές της Βαρκελώνης.
Ο Ισπανός πιλότος της McLaren αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα στη Μαλαισία και δεν τερμάτισε, όμως είχε πιάσει καλό ρυθμό και δεν έδειξε να έχει επηρεαστεί από την προσωρινή απώλεια μνήμης.
Μετά τον αγώνα δήλωσε ευχαριστημένος από την προσπάθεια της ομάδας και πως τα προβλήματα, που παρουσιάστηκαν, οφείλονται στην έλλειψη δοκιμών λόγω του ατυχήματός του.
Η νίκη – έκπληξη του Ιρβάιν στη Μαλαισία
Ο Φερνάντο Αλόνσο έχει κερδίσει τρεις φορές το γκραν πρι της Μαλαισίας. Ανάμεσα στους νικητές στη Σεπάνγκ βρίσκουμε πολλούς μεγάλους πιλότους. Όμως το 1999 στον παρθενικό αγώνα στη Μαλαισία, ο νικητής προκάλεσε έκπληξη.
Ο Έντι Ιρβάιν δεν ήταν ένας πιλότος που άφησε εποχή στη Formula 1.
Όμως το 1999 ήταν η καλύτερη σεζόν του Βρετανού πιλότου, που πήρε τέσσερις νίκες και διεκδίκησε τον τίτλο ως το τέλος.
Το γκραν πρι της Μαλαισίας ήταν το προτελευταίο της χρονιάς, και ο Ιρβάιν το κατέκτησε, προσπερνώντας τον Κίμι Ραϊκόνεν στη γενική κατάταξη.
Η νίκη του προκάλεσε μεγάλη έκπληξη και όλα έδειχναν ότι μπορούσε να κατακτήσει και τον τίτλο.
Όμως, στον τελευταίο αγώνα της Ιαπωνίας τερμάτισε τρίτος και έχασε το πρωτάθλημα από τον Ραϊκόνεν για δύο μόλις βαθμούς.
Πρεμιέρα στο MotoGP με ιταλικό θρίαμβο
Αυτό το Σαββατοκύριακο επέστρεψε και το παγκόσμιο πρωτάθλημα μοτοσικλέτας, το Moto GP. Ο Μαρκ Μάρκεζ, κάτοχος των δύο τελευταίων τροπαίων, φιλοδοξεί να φτάσει στην τρίτη κατάκτηση. Όμως ο Αντρέα Ντοβιτσιόζο πήρε την pole position και οι Ιταλοί κυριάρχησαν.Η πρεμιέρα του Moto GP στο Κατάρ είχε απόλυτα ιταλικό χρώμα.
Ο θρύλος του αθλήματος, Βαλέντινο Ρόσι, πανηγύρισε την 109η νίκη της καριέρας του, αντέχοντας στην πίεση του Αντρέα Ντοβιτσιόζο.
Ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ξεκίνησε από την όγδοη θέση στο grid, όμως επιτέθηκε γρήγορα και κατάφερε να βρεθεί στην πρώτη θέση.
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής, Μαρκ Μάρκεζ, είχε πτώση νωρίς στον αγώνα και δεν μπόρεσε να πετύχει κάτι καλύτερο από την πέμπτη θέση.Οι τελευταίοι δύο γύροι του αγώνα ήταν δραματικοί, με τον Ντοβιτσιόζο να πιέζει τον Ρόσι, όμως ο «ντοτόρε» είδε πρώτος την καρώ σημαία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια