Ο πρώτος αγώνας της πολυσυζητημένης φετινής σαιζόν ανήκει πλέον στο παρελθόν. Το Grand Prix του Μπαχρέιν συγκέντρωσε πάνω του όλα τα φώτα και όλα τα βλέμματα των φίλων του μηχανοκίνητου αθλητισμού, αλλά είναι γεγονός πως απέτυχε να προσφέρει στιγμές έντασης, αγωνίας και θεάματος.
Φυσικά οι τιφόζι και οι Ισπανοί το… καταευχαριστήθηκαν με την επιβλητική επικράτηση της Ferrari και του Φερνάντο Αλόνσο, ωστόσο, η πεμπτουσία της Formula 1, που είναι η ανταγωνιστικότητα, τα προσπεράσματα και οι μονομαχίες ρόδα με ρόδα δεν έκανε ποτέ την εμφάνισή της στο Σακίρ. Αποτέλεσμα αυτού; Αν αφήσουμε στην άκρη τον ενθουσιασμό μας για το ξεκίνημα της σαιζόν, θα διαπιστώσουμε ότι διεξήχθη ένα από τα πιο βαρετά Grand Prix των τελευταίων ετών.
Οι αλλαγές στους κανονισμούς, με την απαγόρευση των ανεφοδιασμών κατά τη διάρκεια του αγώνα, τον περιορισμό στη χρήση των ελαστικών και τις παρεμβολές που έκανε η Fia στον αεροδυναμικό σχεδιασμό των μονοθεσίων, έχουν οδηγήσει τις ομάδες περισσότερο στο να προστατεύουν τα ελαστικά τους και να κάνουν οικονομία στο καύσιμο. Με λίγα λόγια, το μότο είναι… «προσέχουμε για να έχουμε», αντί για… «ρισκάρουμε για να κερδίσουμε».
Στρατηγικές μηδέν, αφού σχεδόν όλοι είχαν το ίδιο πλάνο, μονοθέσια να είναι μεν κοντά το ένα στο άλλο, αλλά να μην πλησιάζουν αρκετά καθώς, εκτός του τεράστιου βάρους λόγω των καυσίμων, υπήρχε θέμα αστάθειας και υπερθέρμανσης. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ήταν αυτό του Φέτελ με τον Αλόνσο, με τον Ισπανό να είναι σαφώς πιο ταχύς από τον Γερμανό, αλλά να μην μπορεί να κολλήσει πίσω του για να τον προσπεράσει, θέλοντας να προστατεύσει το μονοθέσιό του.
Ίδια περίπτωση και αυτή του Φέτελ με τον Ρόζμπεργκ, όταν πια ο πιλότος της Red Bull είχε χάσει δύο θέσεις λόγω μηχανικού προβλήματος. Ο Ρόζμπεργκ τον είχε πλησιάσει, ήξερε ότι είναι πιο γρήγορος, αλλά προτίμησε να μη ρισκάρει και α διατηρήσει τη σιγουριά της θέσης του και των πόντων, καθώς ήταν αβέβαιο το πώς θα αντιδρούσε το μονοθέσιο αν έφτανε τόσο κοντά στο άλλο.
Θα πείτε, μήπως είναι νωρίς για τέτοια συμπεράσματα, μόλις από έναν αγώνα και σε μια πίστα που δεν ενδείκνυται για πολλά-πολλά; Ίσως, αλλά και οι ίδιοι οι πιλότοι το παρατήρησαν μετά το τέλος του αγώνα και οι υπεύθυνοι των ομάδων σχολίασαν ότι κάτι δεν πάει καλά με τους νέους κανονισμούς και το δρόμο που έχει πάρει το άθλημα.
Τρίτη 16 Μαρτίου 2010
FORMULA 1 – Πενιχρο θεαμα, αρκετο «κραξιμο»
ειδήσεις,
Πρωτάθλημα,
σπόρ,
Alonso,
circuit,
f1,
Ferrari,
FIA,
formula1,
Grandprix,
kartgr,
news,
team
About Sportgreece
Author Description here.. Nulla sagittis convallis. Curabitur consequat. Quisque metus enim, venenatis fermentum, mollis in, porta et, nibh. Duis vulputate elit in elit. Mauris dictum libero id justo.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια