FORMULA 1

Column Left

Κυριακή 28 Μαρτίου 2010

McLAREN – Ευσημα Μπατον, αθυροστομια Hamilton

Ένας πανευτυχής Τζένσον Μπάτον μετά το τέλος του αγώνα στην Αυστραλία, όπου πήρε την πρώτη του φετινή νίκη, δήλωσε ότι το κλειδί ήταν το χρονικό σημείο της αλλαγής των ελαστικών του από ενδιάμεσα σε slick. Ο Βρετανός ήταν ο πρώτος που μπήκε στα πιτ όταν η πίστα έδειχνε να στεγνώνει και η απόφαση αυτή απέδωσε, καθώς βρέθηκε μπροστά την ώρα που οι υπόλοιποι χρειάστηκε να κάνουν τις δικές τους αλλαγές. Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής αποκάλυψε ότι αυτός πήρε την απόφαση τη δεδομένη χρονική στιγμή.
«Ήταν δική μου απόφαση. Νομίζω ότι είναι ευκολότερο για τους οδηγούς να καταλάβουν τις συνθήκες. Οι ομάδες μπορεί να βλέπουν σύννεφα να έρχονται, αλλά εμείς μπορούμε να νιώσουμε τι γίνεται. Δεν είχα ισορροπία με τα ενδιάμεσα κι έτσι σκέφτηκα ας μπω και να βάλω τα slicks να δούμε τι θα γίνει», ανέφερε αρχικά ο Μπάτον.
Για να συνεχίσει: «Υπήρχε μια στεγνή γραμμή στην πίστα, αλλά σε μερικά σημεία ήταν βρεγμένα. Όταν μπήκα στα πιτ σκέφτηκα ότι ήταν καταστροφική η απόφαση γιατί το οδόστρωμα εκεί ήταν βρεγμένο, αλλά όταν ανέβασα ταχύτητα ήταν αρκετά καλά. Μπόρεσα να κάνω μερικούς γρήγορους γύρους και να προσπεράσω κάποια αυτοκίνητα. Ήταν η σωστή απόφαση και είμαι πολύ χαρούμενος που την πήρα».
Στον δεύτερο αγώνα του με τη McLaren ο Μπάτον κατάφερε να κερδίσει και παραδέχθηκε ότι το συναίσθημα αυτό είναι πολύ ιδιαίτερο: «Είναι πολύ ιδιαίτερο. Μου πήρε λίγο καιρό να προσαρμοστώ στο μονοθέσιο, αλλά η ομάδα ήταν φανταστική και με υποδέχθηκε θερμά. Είναι δύσκολο να το εκφράσω με λόγια, είναι ένα πολύ ξεχωριστό συναίσθημα και θα πάρουμε πολλά από αυτό. Νιώθω ότι χτίζω την αυτοπεποίθησή μου και ελπίζω στον επόμενο αγώνα να καταφέρουμε κάτι παρόμοιο».
Και κατέληξε: «Ποτέ δεν σκέφτηκα να αλλάξω δεύτερη φορά ελαστικά. Αν μπορούσαμε, θα βγάζαμε τον αγώνα με ένα σετ. Ο ρυθμός μου δεν ήταν τέλειος. Μόλις μπήκα στο αυτοκίνητο ένιωθα ότι καταστρέφονται τα ελαστικά. Προσαρμόστηκα σε έναν ρυθμό που δεν θα τα κατέστρεφε. Δεν μπορούσαμε να έχουμε καλύτερη στρατηγική. Η απόφαση στην αρχή ήταν δική μου, αλλά με πολλή ανταπόκριση από την πίστα. Θέλω να ευχαριστήσω την McLaren για όλη τη σκληρή δουλειά. Είναι καλό να έχουμε και αποτελέσματα γι’ αυτήν».
Αλλαξε στάση για την μούρη του ο Χάμιλτον!
Εν αντιθέσει με τον Μπάτον, καθόλου χαρούμενος με την ομάδα δεν ήταν ο Λιούς Χάμιλτον, ο οποίος θεωρεί ότι η δεύτερη είσοδός του στα πιτ, του κατέστρεψε τις ελπίδες που είχε για κάτι πολύ καλό. Μάλιστα, ο Βρετανός αφού χαρακτήρισε τον αγώνα ως έναν από τους καλύτερους της καριέρας του, έριξε το φταίξιμο στη στρατηγική της McLaren για το τελικό αποτέλεσμα.
«Για να συνοψίσουμε τον αγώνα, πιθανότατα έκαναν μια από τις εμφανίσεις της ζωής μου και δυστυχώς λόγω της στρατηγικής έμεινα πίσω και μετά είχα και μια έξοδο με τον Γουέμπερ» σχολίασε σε καθόλου ήρεμο ύφος ο Χάμιλτον και συνέχισε: «Είμαι ικανοποιημένος με τη δουλειά που έκανα. Ειλικρινά νομίζω ότι οδήγησα μέχρι τέλους στα όριά μου και άξιζα κάτι καλύτερο από αυτό που πήρα τελικά. Θα συνεχίσω να προσπαθώ περιμένοντας τον επόμενο αγώνα».
Ο πιλότος της McLaren και μέσω της ενδοεπικοινωνίας λίγο πριν τελειώσει ο αγώνας τα… έχωσε στην ομάδα του, επιμένοντας ότι το δεύτερο πιτ στοπ ήταν καθαρά λάθος απόφαση. «Αυτό που ξέρω είναι ότι τα παιδιά κάνουν πάντα φανταστική δουλειά, αλλά η στρατηγική δεν ήταν σωστή. Όλοι οι υπόλοιποι μπροστά μου έκαναν ένα πιτ στοπ και εγώ για κάποιο λόγο έκανα δύο»,

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια