FORMULA 1

Column Left

Τετάρτη 11 Αυγούστου 2010

Σε δευτερη πρεμιερα ο Σταθακοπουλος

Μετά από ένα διάλειμμα 4 μηνών, ο Άγγελος Σταθακόπουλος επιβιβάζεται και πάλι στο Superfast για να ταξιδέψει στην Ιταλία και να συμμετέχει για 2η φορά φέτος σε αγώνα του Ιταλικού πρωταθλήματος kart. Στις 24 Ιουλίου θα συναντηθεί ξανά μέσα στην πίστα με τους κορυφαίους Ιταλούς οδηγούς της κατηγορίας 125 Italia, της κατηγορίας με τα εξατάχυτα kart και τις περισσότερες συμμετοχές. Ο αγώνας, λόγω της εποχής διεξαγωγής και της ζέστης που επικρατεί στην Pomposa, θα είναι νυχτερινός με ώρα έναρξης του τελικού μετά τις 22:00. Αυτός είναι μόλις ο 2ος φετινός αγώνας για τον Σταθακόπουλο αλλά ο 6ος για τους οδηγούς που ακολουθούν ολόκληρο το πρωτάθλημα. Το βαθμολογικό ενδιαφέρον όμως είναι μεγάλο παρότι στην κορυφή έχει προβάδισμα ο Antonio Conti με 4 νίκες σε 5 αγώνες.
"Έχοντας κάνει τον 1ο αγώνα στη νέα μου κατηγορία τον Μάρτιο, το να επιστρέφω 4 μήνες μετά για τη 2η συμμετοχή μου, είναι να σαν ξανακάνω πρεμιέρα για τη φετινή χρονιά! Όλοι γνωρίζουμε πόσο δύσκολη είναι η περίοδος που διανύουμε κι έτσι για μένα είναι επιτυχία και μόνο το ότι συνεχίζω να συμμετέχω στο κορυφαίο, Ιταλικό πρωτάθλημα. Σε αυτό συμβάλλουν καθοριστικά οι χορηγοί μου που με εμπιστεύονται και με στηρίζουν σε μια τόσο δύσκολη περίοδο. Η Superfast Ferries φροντίζει πάντα και με τον καλύτερο τρόπο τη μετάβαση μου στην Ιταλία ενώ η Gomme & Service και το Tekno Kart, διατηρούν τον εξοπλισμό μου στο καλύτερο δυνατό επίπεδο. Αγωνιστικά, οι αντίπαλοι μου τους μήνες που πέρασαν, συμμετείχαν σε τουλάχιστον έναν αγώνα κάθε μήνα, κάτι που τους διατηρεί σε φόρμα. Εγώ, έκανα αρκετές και ουσιαστικές προπονήσεις κατανοώντας καλύτερα τον τρόπο λειτουργίας του σασί και του κινητήρα μου. Στο συγκεκριμένο αγώνα, στις 24 Ιουλίου στην Pomposa, καθοριστικό παράγοντα θα παίξει η φυσική κατάσταση αφού στην περιοχή επικρατεί καύσωνας που σε συνδυασμό με την αυξημένη υγρασία αναμένεται να μας δυσκολέψει αρκετά. Όπως πάντα, έχω προσπαθήσει ιδιαίτερα και σε αυτόν τον τομέα και πιστεύω πως ο αγώνας αυτός θα αποτελέσει καλή προθέρμανση για τους αγώνες του Σεπτεμβρίου και του Οκτωβρίου που είναι κρίσιμοι".

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια