FORMULA 1

Column Left

Σάββατο 14 Αυγούστου 2010

Απογοητευση Trulli για την Lotus

Δεν σκέφτεται να αποσυρθεί σύντομα από τη Formula 1 ο Γιάρνο Τρούλι, παρότι παραδέχεται ότι η φετινή σαιζόν με την νεοφερμένη Lotus είναι απογοητευτική. Ο 35χρονος άφησε την Toyota το 2009, όταν η ιαπωνική ομάδα έφυγε από το άθλημα, επιλέγοντας να συνεχίσει την καριέρα του στο πλευρό του Χέικι Κοβαλάινεν, χωρίς ωστόσο, κανένας από τους δύο να φτάσει έστω κοντά σε κάποιον βαθμό ως τώρα στο πρωτάθλημα.
«Το κίνητρό μου δεν έχει χαθεί, αλλά φυσικά η κατάσταση είναι απογοητευτική. Για να είμαι ειλικρινής δεν ξέρω πότε θα αποσυρθώ, δεν το σκέφτομαι. Αν ξαφνικά δεν είμαι πια γρήγορος, τότε δεν έχει πλέον νόημα να παραμένω στη Formula 1», σχολίασε ο Ιταλός στον γερμανικό Τύπο.
Και πρόσθεσε: «Φυσικά η φετινή σαιζόν είναι δύσκολη για μένα να τη δεχτώ, αλλά οι προοπτικές για το 2011 είναι καλύτερες. Δεν θέλω να είμαι κομπάρσος. Το δέχτηκα γιατί η Lotus έχει μακροπρόθεσμο πλάνο». Για να καταλήξει: «Το ότι θα ήταν δύσκολα την πρώτη σαιζόν, μου του ξεκαθάρισαν από την αρχή. Τώρα πρέπει να είμαι υπομονετικός».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια