FORMULA 1

Column Left

Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2010

Ο Schumi δηλωνει ευτυχης που επεστρεψε...

Ο Γερμανός επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής δε μετανιώνει ούτε έχει δεύτερες σκέψεις σχετικά με την επιστροφή του στη F1 η οποία συνοδεύτηκε από μια δύσκολη σεζόν φέτος δεδομένου ότι η Mercedes δεν ήταν ανταγωνιστική: «Για μένα ήταν απόλαυση η επιστροφή μου. Νιώθω ότι έχω το δικαίωμα να κάνω αυτό που μου αρέσει. Τώρα για το αν θέτω σε αμφισβήτηση την υστεροφημία μου, αυτό που μετράει για μένα είναι ότι νιώθω πολύ καλά με την απόφαση που πήρα και υπάρχουν πολλοί άνθρωποι τριγύρω που με υποστηρίζουν. Σίγουρα ήθελα η επιστροφή μου να είναι επιτυχία. Πραγματικά χαρούμενος θα είμαι μόνο όταν επιστρέψω στις νίκες. Πάνω σ’ αυτό δουλεύω και αυτό είναι που συντηρεί το πάθος μου για τη F1» αποκάλυψε σε δηλώσεις του στο CNN ο Μ.Σουμάχερ.
Ο 42 χρονος Γερμανός επέστρεψε στην ενεργό δράση μετά από τρία χρόνια απραξίας και φέτος κατετάγη στην 9η θέση του πρωταθλήματος οδηγών μαζεύοντας 70 βαθμούς λιγότερους από τον teammate του Νίκο Ρόσμπεργκ. Σε κάθε περίπτωση ο Σουμάχερ δηλώνει βέβαιος ότι στην Mercedes υπάρχει η δυναμική να δημιουργηθεί μονοθέσιο νικητής

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια