FORMULA 1

Column Left

Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2010

Εποχη FIA και μεταγραφικες κινησεις...

H FIA εξέδωσε τον επίσημο κατάλογο των ομάδων και των οδηγών για το Πρωτάθλημα Formula 1 του 2011, ο οποίος επεφύλασσε μερικές εκπλήξεις και επιβεβαίωσε μερικά πράγματα.
Επιβεβαιώθηκε η αλλαγή ονόματος της ομάδας του Hinwil από BMW Sauber σε σκέτο Sauber, ενώ η Virgin θα είναι πλέον γνωστή ως Marussia Virgin. Όσον αφορά τη διαμάχη για τη χρήση του ονόματος Lotus, η ομάδα του Hingham είναι δηλωμένη ως Team Lotus (όνομα του οποίου τα δικαιώματα αγόρασε από τον David Hunt), αλλά είναι σχεδόν σίγουρο ότι δε θα είναι γνωστή υπό αυτή την ονομασία το 2011. Στο διήμερο τεστ στο Αμπού Ντάμπι με την Pirelli, στην τελευταία περίσταση που το μονοθέσιο θα κατέβαινε σε πίστα φέτος, στο κάλυμμα κινητήρα, εκεί που συνήθως βρίσκονταν το λογότυπο της Lotus Racing, η Τ127 έγραφε «σας ευχαριστούμε, οπαδοί της Lotus». Παρά το γεγονός αυτό δεν αποτελεί απτή απόδειξη, είναι μια ένδειξη ότι η ομάδα αποχαιρετά το όνομα Lotus. Παράλληλα, η Renault παραμένει ως έχει, καθώς δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα κάποια συμφωνία με το Group Lotus (που ενδέχεται να αγοράσει το 25% της ομάδας που κατέχει η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία), όπως προβλέπεται ότι θα συμβεί.
Πάντως, η «ομάδα τέως γνωστή ως Lotus», παρά το γεγονός ότι δεν έχει ανακοινώσει επίσημα το οδηγικό της δίδυμο για το 2011, στον κατάλογο της FIA έχει δηλώσει τα ονόματα των φετινών οδηγών της, Jarno Trulli και Heikki Kovalainen, οι οποίοι ήταν σχεδόν σίγουρο ότι θα διατηρούσαν τα cockpit τους και του χρόνου. Ωστόσο, πολλές ομάδες που θεωρείται σίγουρο ότι θα έχουν συγκεκριμένους οδηγούς την επόμενη σεζόν, δεν τους έχουν δηλώσει στη FIA. Όπως η Toro Rosso, η οποία αναμένεται να παρατάξει, όπως και φέτος, τους Sebastien Buemi και Jaime Alguersuari, αλλά δεν τους έχει δηλώσει στη Διεθνή Ομοσπονδία. Ο διευθυντής της Toro Rosso, Franz Tost έχει επιβεβαιώσει ότι ο Alguersuari θα αγωνίζεται για την ομάδα του χρόνου και αμφότεροι οι οδηγοί διατηρούν συμβόλαιο με τη Red Bull. Eπίσης, η Marussia Virgin δεν έχει δηλώσει τον Timo Glock, ο οποίος έχει πει ότι κατά 99%, θα παραμείνει στην ομάδα.
H Renault (η οποία ενδέχεται να λέγεται Lotus Renault του χρόνου) από την πλευρά της, δεν έχει δηλώσει τον Vitaly Petrov, αλλά είναι σχεδόν δεδομένο ότι ο Ρώσος θα παραμείνει στην ομάδα του Enstone και το 2011. Ο Petrov θα έχει ενισχυμένη υποστήριξη, αφού ο πρωθυπουργός της πατρίδας του, Vladimir Putin (ο οποίος οδήγησε πρόσφατα και ένα μονοθέσιο Renault του World Series, κάτι που φαίνεται ότι κανόνισε η μάνατζερ του Petrov, Oksana Kosachenko) έχει προωθήσει τις επενδύσεις στη Formula 1, έπειτα από την ανακοίνωση διεξαγωγής Grand Prix στο Sochi το 2014.
Eνδέχεται μάλιστα να δούμε δυο Ρώσους οδηγούς στη Formula 1 του χρόνου, με τον φετινό Πρωταθλητή του World Series by Renault, Mikhail Aleshin δήλωσε ότι «το ζήτημα της συμμετοχής μου (στην F1) έχει επιλυθεί, αλλά δεν είναι εγγυημένο, γιατί δεν υπάρχουν εγγυήσεις στη Formula 1». Ο Aleshin έχει σπόνσορες την κρατική ρωσική εταιρία φυσικού αερίου Gaprom και τα ελαστικά Cordiant. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, ο Aleshin συνδέεται με τις τρεις καινούργιες ομάδες καθώς και τη Force India. Εντούτοις, ο πιο πιθανός προορισμός του είναι η Marussia Virgin, καθώς μεγάλο μέρος των μετοχών της ομάδας ανήκει στην ρώσικη αυτοκινητοβιομηχανία που έβαλε το όνομά της δίπλα από την εταιρία του Richard Branson.
Για το δεύτερο cockpit της Marussia Virgin, εκτός του Aleshin μάχονται επίσης οι Jerome D'Ambrosio (του οποίου την καριέρα διαχειρίζεται η Gravity Sport Management, που ανήκει στη Genii Capital, ιδιοκτήτρια της ομάδας της Renault) και Giedo van der Garde. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η Marussia Virgin ζητάει 5 εκατομμύρια ευρώ από σπόνσορες για το δεύτερο cockpit της.
Στη Force India, ο Adrian Sutil αναμένεται να διατηρήσει τη θέση του, ενώ ο Vitantonio Liuzzi έχει συμβόλαιο για το 2011, αλλά αυτό ίσως να μην είναι αρκετό... Ο δοκιμαστής της ομάδας και πρωταθλητής φέτος στο DTM, Paul di Resta θέλει τη θέση του Ιταλού, ενώ προς τη Force India ενδέχεται να κοιτάζει και ο Nick Heidfeld, που είναι επιβεβαιωμένο ότι έχει συνομιλίες και με τη Renault. Επιπλέον, ο μάνατζερ του Nico Hulkenberg, Willi Weber έχει επιβεβαιώσει ότι βρίσκεται σε συνομιλίες με τη Force India.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια