FORMULA 1

Column Left

Δευτέρα 27 Δεκεμβρίου 2010

Ο Schumi ζει με την κριτικη...

Η επιστροφή του στη Formula 1, δίχασε πολλούς. Ο Σουμάχερ δεν ήταν καλός με το μονοθέσιο της Mercedes, τερματίζοντας στο τέλος στην 9η θέση του πρωταθλήματος με 72 βαθμούς.
"Δεν ήμουν καλός. Μπορώ να ζήσω με τη κριτική. Αυτό που είναι πιο σημαντικό είναι πως διασκέδασα με όσα κάναμε στην ομάδα και αυτή είναι μια σημαντική βάση για την επιτυχία", είπε αρχικά ο εφτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής για να συμπληρώσει στη συνέχεια:
"Νομίζω πως όλα αυτά τα χρόνια έχω αποδείξει πως αγαπώ την πρόκληση και πως είμαι ικανός να τη χειριστώ. Δεν έχω μετανιώσει που επέστρεψα.
Αυτή η χρονιά αποτελούσε μεγάλη πρόκληση, σε επίπεδο αποτελεσμάτων δεν ικανοποιήσαμε τις προσδοκίες μας. Όμως πρέπει να προσπαθείς για όσα θέλεις να επιτύχεις". Όσον αφορά τα σχέδια του για το άμεσο μέλλον είπε: "Κοιτάζω να έχω κάποιες ήσυχες μέρες με την οικογένειά μου τα Χριστούγεννα, αλλά η σκέψη μου ήδη είναι στην επόμενη χρονιά".

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια