FORMULA 1

Column Left

Κυριακή 12 Ιανουαρίου 2014

Η ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ..

Ως ένα μάθημα για την καριέρα του και την πορεία του στο πρωτάθλημα της Formula 1 χαρακτήρισε ο Σέρχιο Πέρες τη… θητεία του στη McLaren. Ο πιλότος από το Μεξικό τόνισε πως μπορεί να μην είχε τη χρονιά που αναμένονταν με τη βρετανική ομάδα, ωστόσο πλέον στο μυαλό του έχει μόνο τη σεζόν που έρχεται στην οποία θα τρέχει για λογαριασμό της Force India. Ακόμη, ο Πέρες εξέφρασε την πεποίθηση ότι ακόμη δεν έχει δείξει για το τι είναι ικανός. «Όταν επιβεβαιώθηκε ότι φεύγω από την McLaren, η Force India ήταν η πρώτη μου επιλογή. Είναι πολύ καλή ομάδα και όπως εγώ είναι… διψασμένη για επιτυχίες.
Οι συζητήσεις με την ομάδα ξεκίνησαν στο Όστιν, είχαμε αρκετά ραντεβού και τηλεφωνικές συνεδριάσεις πριν συμφωνήσουμε», ήταν τα λόγια του Πέρες, ο οποίος πρόσθεσε: «Η McLaren ήταν ένα σημαντικό μάθημα για μένα και για την καριέρα μου. Δεν μετανιώνω για τίποτα. Είναι μια σπουδαία ομάδα που πάντα θα σέβομαι. Για πολλούς διαφορετικούς λόγους η χρονιά δεν πήγε όπως θα περιμέναμε. Αυτή είναι η πορεία μου στη Formula 1 και πιστεύω ότι η επιτυχία μου ακόμη δεν έχω έρθει».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια