FORMULA 1

Column Left

Παρασκευή 3 Ιανουαρίου 2014

ΣΤΟ TWITTER ΜΕ ΕΥΧΕΣ ΟΙ ΠΙΛΟΤΟΙ

Μηνύματα για ταχεία ανάρρωση και συμπαράστασης στην οικογένεια του Μίκαελ Σουμάχερ έσπευσαν να στείλουν οι πιλότοι της Formula 1.

Περαστικά εύχονται οι πιλότοι της F1 στον Σουμάχερ
Τζένσον Μπάτον: Η σκέψη μου είναι στον Μίκαελ Σουμάχερ αυτή τη δύσκολη στιγμή. Ο Μίκαελ περισσότερο από τον καθέναν μας έχει τη δύναμη να το ξεπεράσει.
Φερνάντο Αλόνσο: Περαστικά γρήγορα Μίκαελ! Ελπίζω να ακούσω καλά νέα σύντομα!
Σεμπάστιαν Φέτελ: Ο Μίκαελ ήταν σαν πατέρας μου στην Φόρμουλα 1. Ήταν και θα συνεχίσει να είναι δίπλα μου, σε κάθε στάδιο της καριέρας μου. Εχω σοκαριστεί και ελπίζω ότι θα γίνει καλά όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Εύχομαι στην οικογένειά του να είναι πολύ δυνατή τώρα.
Φελίπε Μάσα: Προσεύχομαι για σένα αδελφέ! Ελπίζω να αναρρώσεις σύντομα. Ο θεός μαζί σου, Μίκαελ.
Μαρκ Γουέμπερ: Είναι μία περίπλοκη στιγμή. Οι σκέψεις μου είναι με τον Μίκαελ και την οικογένειά του.
Πολ ντι Ρέστα: Ασχημα νέα για τον Μίκαελ Σουμάχερ, σκέφτομαι εκείνον και την οικογένειά του. Ελπίζω για καλύτερες ειδήσεις και ότι θα το ξεπεράσει.
Εμερσον Φιτιπάλδι: Οι σκέψεις και οι προσευχές μου είναι στον Μίκαελ Σουμάχερ και την οικογένειά του.
Εστεμπάν Γκουτιέρες: Ολες οι σκέψεις στον Μίκαελ και την οικογένειά του! Περαστικά και γρήγορα Σούμι. Ο Θεός μαζί σου.

Τζιανκάρλο Φιζικέλα: Σε ξέρω Μίκαελ, είσαι ο άνδρας, είσαι ο καλύτερος, είσαι... Αυτή είναι η πιο δύσκολη κούρσα σου, αλλά είμαι σίγουρος ότι θα κερδίσεις ξανά.
Χάικι Κοβαλάινεν: Πλήρη ανάρρωση και γρήγορα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια