FORMULA 1

Column Left

Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2010

Συνεντευξη Παναγιωτη Γεωργιαννοπουλου για το Karting

Συνάντησα τον Παναγιώτη Γεωργογιαννόπουλο και κανόνισα να συναντηθούμε κάπου, για να μου δώσει μία συνέντευξη για το site. Εκείνος, ευδιάθετος όπως πάντα μου είπε πως αν είχα χρόνο μπορούσαμε να πάμε και εκείνη τη στιγμή για έναν καφέ και να τα πούμε...Και έτσι έγινε ξεκινήσαμε για την πλατεία με σκοπό έναν καφέ και μια ωραία συζήτηση. Όταν φτάσαμε, καθίσαμε και περιμέναμε να μας πάρουν παραγγελία. Η σερβιτόρα ήρθε και μας ρώτησε τι θα πάρουμε...εγώ παρήγγειλα έναν καφέ Γαλλικό και ο Παναγιώτης έναν φραπέ. Σκέφτηκα πως μάλλον είναι η ώρα να κάνω τις ερωτήσεις. Τον ρώτησα αν ήθελε να αρχίσουμε και εκείνος μου είπε: όποτε θέλεις! Καταρχήν πόσα χρόνια ασχολείσε με τα κάρτ?
Συνολικά 9 χρόνια, 3 χρόνια όταν ήμουν μικρός, από το 1991 έως το 1994 και άλλα 3 χρόνια, από το 2004 έως τώρα που τρέχω στο πρωτάθλημα της Rotax...
-Από το 1994 έως το 2004? Γιατί τόσο μεγάλο διάστημα απουσίας?
Είναι μεγάλη και θλιβερή ιστορία... αλλά αφού θέλεις να την ακούσεις θα σου την πω... Από το 1990 που οδήγησα για πρώτη φορά κάρτ ήταν στο πλευρό μου ο πατέρας μου και με στήριζε σε ότι αφορούσε τα κάρτ. Το 1991 έκανα κάποιους αγώνες και πήρα το πρωτάθλημα Πελοποννήσου, κάτι που συνεχίστηκε και για τα επόμενα 3 χρόνια...Μέχρι το 1994 ο πατέρας μου ήταν στο πλευρό μου, με στήριζε πνευματικά αλλά και οικονομικά. Το 1995 είχα κάνει τους 2 πρώτους αγώνες τις χρονιάς και είχα νικήσει και στους 2, αλλά το πρωτάθλημα διακόπηκε εκεί για μένα καθώς στις 29/05/1995 ο πατέρας μου έφυγε από τη ζωή και η αλήθεια είναι πως δεν είχα τα απαιτούμενα χρήματα για να συνεχίσω τους αγώνες και έτσι σταμάτησα...
-Καλά, ας αλλάξουμε θέμα μην σου τα θυμίζω και σένα... Απ' ότι μου είπες τώρα τρέχεις στο πρωτάθλημα της Rotax αλλά διέκοψες για 2 χρόνια. Σου αρέσει αυτή η κατηγορία ?
Σαν κατηγορία μου αρέσει γιατί έχει υψηλό συναγωνισμό και πολλές συμμετοχές, αλλά από άποψη οργάνωσης δεν μου αρέσει γιατί όλοι οι αγώνες γίνονται όπου τους συμφέρει και όχι σε όλη την Ελλάδα. Για παράδειγμα το 2005 όλοι οι αγώνες εκτός από τους τελικούς έγιναν στην Αθήνα. Τοτε έγιαννα 2 αγώνες στην Αθήνα και όλοι οι άλλοι θα γίνουν στη Θεσσαλονίκη. Δηλαδή μαζί με τους τελικούς θα έχουν πραγματοποιηθεί 8 αγώνες από τους οποίους οι 6 θα έχουν γίνει στη Θεσσαλονίκη...Οπότε σκέφτομαι πολύ σοβαρά να αλλάξω κατηγορία το 2010 και να μπω στην Open του πανελληνίου πρωταθλήματος για να μπορέσω να τρέξω και σε άλλες πίστες της Ελλάδος.
-Δηλαδή έχεις βάλει κάποιους πιο υψηλούς στόχους για το 2010 εκτός από το πελοποννησιακό πρωτάθλημα που από ότι φαίνεται θα έρθει σε σένα για τρίτη συνεχή χρόνια?
Φυσικά...ετοιμάζουμε επαφές με χορηγό που θα έχει αίσιο τέλος και τώρα νομίζω ότι ήρθε η εποχή της επιστροφής, απλά περιμένω να είμαι πρώτα έτοιμος αγωνιστικά και μετά να συνεχίσω το όνειρό μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια