FORMULA 1

Column Left

Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2010

Ανακοινωσε αναπληρωματικους η Red Bull

Τους αναπληρωματικούς οδηγούς της ανακοίνωσε η Red Bull. Αυτοί θα είναι οι Μπρέντον Χάρτλεϊ και Ντάνιελ Ριτσιάρντο, με τους δυο οδηγούς να είναι ικανοποιημένοι από το γεγονός αυτό. Η Red Bull έχει κάθε χρόνο το πρόγραμμα νέων οδηγών και πάντα έχει ένα κέρδος από αυτό. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, άλλωστε, αποτελεί αυτό του Σεμπαστιάν Φέτελ, που αρχικά πήρε την ευκαιρία στην Toro Rosso και στη συνέχεια κέρδισε τη μεταπήδησή του στη Red Bull. Αυτή τη φορά έχει κέρδος δυο οδηγούς, τους οποίους ανακοίνωσε ως αναπληρωματικούς. Αυτοί είναι οι Ντάνιελ Ριτσιάρντο και Μπρέντον Χάρτλεϊ, οι οποίοι πήραν μέρος στις δοκιμές νέων οδηγών, που έλαβαν χώρα στη Χέρεθ τον περασμένο Δεκέμβριο.
Αυτό άφησε ικανοποιημένους αμφότερους, όπως αποκάλυψαν και στις πρώτες δηλώσεις τους. «Είναι πολύ συναρπαστικό. Ήταν ένα e-mail που ήλπιζα να έρθει από τις δοκιμές το Δεκέμβριο, αλλά δεν ήμουν σίγουρος αν θα ερχόταν. Γι' αυτό, μια μεγάλη ανακούφιση, αλλά επίσης, πολύ ικανοποιητική. Θα είναι μια πολύ καλή εισαγωγή στη Formula1, ακόμα κι αν δε θα οδηγώ το μονοθέσιο.
Απλά το να κάθομαι στις ενημερώσεις και να κάνω ό,τι κάνουν οι οδηγοί σε ένα Σαββατοκύριακο είναι ένας καλός τρόπος να ξεκινήσω να μαθαίνω», είπε ο Ριτσιάρντο. Από τη μεριά του ο Χάρτλεϊ είχε και πέρυσι για ένα χρονικό διάστημα τον ίδιο ρόλο στην ομάδα.
«Είμαι χαρούμενος που είμαι μέλος της Red Bull ξανά και θα είναι καλό να είμαι στις πίστες μαθαίνοντας όσο το δυνατόν περισσότερα, γιατί αν πάρω την ευκαιρία να κάνω έναν αγώνα να είμαι προετοιμασμένος».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια