FORMULA 1

Column Left

Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2010

Το νεο μονοθεσιο με Σουμι αποκαλυψε η Mercedes

Το νέο της μονοθέσιο αποκάλυψε η Mercedes GP σε εκδήλωση που έγινε στη Στουτγκάρδη. Οι Νίκο Ρόζμπεργκ και Μίκαελ Σουμάχερ βρέθηκαν εκεί, με τον τελευταίο να λέει ότι έχει μεγάλο κίνητρο.
Η προετοιμασία των ομάδων της Formula1 για το επερχόμενο πρωτάθλημα έχει, ήδη, ξεκινήσει και σήμερα η Mercedes GP έγινε η πρώτη ομάδα που αποκάλυψε το νέο της μονοθέσιο. Αυτό έγινε σε εκδήλωση, η οποία έλαβε χώρα στη Στουτγκάρδη και εκεί έδωσαν το παρών όλοι οι παράγοντες της ομάδας, όπως και οι δυο οδηγοί της, Νίκο Ρόζμπεργκ και Μίκαελ Σουμάχερ. Ο τελευταίος δήλωσε ότι έχει μεγάλο κίνητρο, καθώς θεωρεί τη φετινή σεζόν επανέναρξη της καριέρας του.
«Είναι ένα σπουδαίο συναίσθημα αυτό που νιώθω. Η έναρξη της σεζόν της Formula1 για το 2010 πλησιάζει. Πρέπει να πω ότι είμαι πλήρως αφοσιωμένος σε αυτή τη νέα πρόκληση. Αυτή η σεζόν έχει την αίσθηση της επανέναρξης για μένα και γι' αυτό έχω τόσο μεγάλο κίνητρο», είπε ο εφτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, ο οποίος δεν μπορεί να περιμένει τη στιγμή που θα μπει στο μονοθέσιο. «Ανυπομονώ να μπω στο μονοθέσιο για πρώτη φορά στη Βαλένθια.
Είμαι πεπεισμένος ότι η Mercedes GP θα είναι σε πολύ καλή θέση για να παλέψει για το πρωτάθλημα αυτή τη σεζόν κι εγώ σίγουρα θα προσπαθήσω να τα καταφέρω. Το να οδηγήσω ξανά για τη Mercedes Benz είναι σαν το κλείσιμο ενός κύκλου για μένα, καθώς άρχισα την αγωνιστική καριέρα μου με το αστέρι στο κράνος μου. Αυτός είναι άλλος ένας λόγος, για τον οποίο ανυπομονώ να αρχίσει το πρωτάθλημα». Από τη μεριά του ο Νίκο Ρόζμπεργκ εξέφρασε την υπερηφάνειά του που θα είναι μέλος των «ασημένιων βελών
».
«Μπορείς πραγματικά να αισθανθείς την ιστορία της Mercedes Benz στο μηχανοκίνητο αθλητισμό στο Μουσείο εδώ στη Στουτγκάρδη και το να είμαι μέλος των «ασημένιων βελών» με κάνει ιδιαίτερα υπερήφανο και μου δίνει κίνητρο. Από τότε που μπήκα στην ομάδα το Νοέμβριο, έχω ξοδέψει πολύ χρόνο στο εργοστάσιο στο Μπράκλεϊ, στο Μπρίξγουορθ και εδώ στη Στουτγκάρδη, όπου μου δόθηκε η ευκαιρία τους γνωρίσω όλους. Ανυπομονώ να δουλέψω με όλους και θα τα δώσω όλα για να ανταμείψω τις φανταστικές προσπάθειές τους με καλά αποτελέσματα».
Ο Ρος Μπράουν ελπίζει να συνεχίσουν τις επιτυχίες που έχει η Mercedes στους αγώνες. «Είναι προνόμιο να είμαστε εδώ στο Μουσείο της Mercedes Benz στη Στουτγκάρδη σήμερα για την επίσημη παρουσίαση της Mercedes GP Petronas. Με την πρώτη ματιά στο Μουσείο, αντιλαμβάνεσαι τη φανταστική κληρονομιά που έχει στους αγώνες η Mercedes Benz και ελπίζουμε να μπορέσουμε να συμβάλουμε στο να συνεχιστούν αυτές οι επιτυχίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια