FORMULA 1

Column Left

Σάββατο 30 Ιανουαρίου 2010

Αποκαλυψη τωρα και για την McLaren

Τα αποκαλυπτήρια της MP4-25 πραγματοποίησε η McLaren στην έδρα του μεγάλου της χορηγού στη Μεγάλη Βρετανία. Ο Μάρτιν Γουίτμαρς εξέφρασε την υπερηφάνειά του που παρουσίασε το νέο μονοθέσιο της ομάδας.
Οι Mercedes GP και Ferrari έκαναν την αρχή και σήμερα ήταν σειρά της McLaren να αποκαλύψει το νέο της μονοθέσιο, με το οποίο θα αγωνιστεί το 2010. Έτσι, η βρετανική ομάδα πραγματοποίησε τα αποκαλυπτήρια της MP4-25 σε εκδήλωση που έγινε στη Μεγάλη Βρετανία, έδρα του μεγάλου χορηγού της ομάδας. Το σεντόνι, που κάλυπτε το νέο «ασημένιο όπλο», τράβηξαν οι δυο οδηγοί της ομάδας, Λιούις Χάμιλτον και Τζένσον Μπάτον, με τον πρώτο να τονίζει ότι υπάρχει πολλή δουλειά να γίνει.
«Το μονοθέσιο δείχνει εντελώς διαφορετικό και αισθάνομαι πολύ υπερήφανος, καθώς έβαλα κι εγώ το χέρι μου για να πραγματοποιηθεί. Δουλέψαμε στο μονοθέσιο αρκετό καιρό. Δεν έχουμε κάνει πολλές δοκιμές. Ελπίζω να δουλέψουμε στο μέγιστο αυτές τις ημέρες, να κάνουμε όσο το δυνατόν περισσότερους γύρους και να είμαστε σε καλή κατάσταση για τον πρώτο αγώνα», είπε ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2008. Από τη μεριά του ο Μπάτον ο τόνισε ότι πρέπει να συγκεντρωθεί στο φετινό πρωτάθλημα και να αφήσει πίσω το τι έγινε πέρυσι.
«Το να βλέπω το Νο1 στο μονοθέσιό μου είναι κάτι ιδιαίτερο αλλά πρέπει να ξεχάσω τι έγινε πέρυσι. Θα είναι πάντα στο πίσω μέρος του μυαλού μου αλλά πρέπει να κοιτάξουμε το μέλλον. Το μονοθέσιο δείχνει φανταστικό. Κατά τη γνώμη μου δείχνει πολύ καλό, είναι φτιαγμένο όπως πρέπει. Όλοι λένε ότι έχουν δουλέψει περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο χειμώνα, αλλά δεν τους πειράζει. Νιώθω ότι έχω γίνει μέλος της ομάδας. Το καλό είναι ότι το δύσκολο ξεκίνημα του 2009 έχει κάνει όλη την ομάδα «πεινασμένη» για ένα καλύτερο 2010.
Το βλέπεις αυτό σε όλους στο εργοστάσιο. Όλα πάνε καλά, αλλά δεν μπορώ να περιμένω μέχρι τις αρχές Φεβρουαρίου για να οδηγήσω το μονοθέσιο». Τέλος, ο Μάρτιν Γουίτμαρς εξέφρασε την υπερηφάνειά του για την παρουσίαση του νέου μονοθεσίου. «Έχουμε προετοιμαστεί για αυτήν τη σεζόν πιο ενδελεχώς από ποτέ. Ως επικεφαλής, είμαι υπερήφανος που παρουσιάζω αυτήν την ομάδα, αλλά είμαι απλώς ένα μικρό μέρος από ένα γκρουπ αφοσιωμένων ανθρώπων», είπε το αφεντικό της McLaren, που αναφέρθηκε και στο φετινό δίδυμο της ομάδας. «Μια καλή ομάδα και ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο μπορούν να πετύχουν μόνο με τους καλύτερους οδηγούς. Είμαστε ενθουσιασμένοι που φέτος θα μας εκπροσωπήσουν στην πίστα οι Λούις και Τζένσον, αφού είναι αυτοί που έχουν κατακτήσει τα δύο τελευταία πρωταθλήματα. Και οι δύο θέλουν να κερδίσουν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια