FORMULA 1

Column Left

Τετάρτη 14 Απριλίου 2010

FERRARI – Καμια ανησυχια για τους κινητηρες

Στο στρατόπεδο της Ferrari επικρατεί σιγουριά ότι δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας για την αξιοπιστία των κινητήρων της, μετά από εις βάθος ανάλυση των αστοχιών στη Μαλαισία. Ο Φερνάντο Αλόνσο αναγκάστηκε να εγκαταλείψει δύο γύρους πριν το τέλος του αγώνα στη Σεπάνγκ, ενώ και η Sauber, η οποία χρησιμοποιεί τους κινητήρες της ιταλικής ομάδας, είχε παρόμοια προβλήματα και στα δύο μονοθέσιά της.
Η ομάδα έκανε προληπτικές αλλαγές στο εναρκτήριο Grand Prix στο Μπαχρέιν και από κει ξεκίνησε μια ανησυχία ότι θα έχει προβλήματα σε όλη τη διάρκεια της σαιζόν. Ωστόσο, από την Ferrari υποστήριξαν ότι δεν υπάρχει θέμα και πως στον επερχόμενο αγώνα της Κίνας θα χρησιμοποιηθούν οι της Μαλαισίας ξανά.
Ο επικεφαλής μηχανικός Λούκα Μαρμορίνι επίσης αποκάλυψε ότι τα προβλήματα του Αλόνσο στη Σεπάνγκ, ήταν πιθανότατα συνδεδεμένα με το γεγονός ότι έπρεπε να δουλέψει αλλιώς τον κινητήρα λόγω προβλήματος στο κιβώτιο ταχυτήτων. «Μελετήσαμε σε βάθος τι έγινε και τα δύο προβλήματα δεν σχετίζονται. Ο κινητήρας του Φερνάντο στη Μαλαισία υπέστη αστοχία δομής, κάτι που δεν είχαμε αντιμετωπίσει το χειμώνα».
Για να συνεχίσει ο Ιταλός: «Πιστεύουμε ότι έπαιξε ρόλο ο ασυνήθιστος τρόπος οδήγησης που έπρεπε να χρησιμοποιηθεί κατά τη διάρκεια του αγώνα, γιατί υπήρχε πρόβλημα στην επιλογή ταχυτήτων από την εκκίνηση. Επίσης, δεν υπάρχει σύνδεση με τα προβλήματα της Sauber, τα οποία πιστεύεται ότι είχαν σχέση με τους ηλεκτρονικούς αισθητήρες».
Και να προσθέσει: «Κάθε μονοθέσιο έχει οκτώ κινητήρες που μπορεί να χρησιμοποιήσει στη διάρκεια της σαιζόν και σχεδιάζουμε την στρατηγική μας γύρω από αυτό. Προληπτικά, επιλέξαμε να μην χρησιμοποιήσουμε τους κινητήρες του Μπαχρέιν στην Αυστραλία, αλλά θα χρησιμοποιηθούν στην Κίνα, έχοντας καταλήξει ότι είναι έτοιμοι γι’ αυτό, παρά τα όσα έγιναν στο Σακίρ».
Ο Μαρμορίνι είναι ικανοποιημένος από το ρυθμό της ομάδας ως τώρα: «Είμαι ευχαριστημένος γιατί νομίζω ότι η Ferrari είναι γρήγορη, ακόμη κι αν πάντα μπορεί να γίνει γρηγορότερη φυσικά. Ξέροντας αυτό, ο ρυθμός μας στον αγώνα μπορεί να μας αφήσει ικανοποιημένους από πλευράς κινητήρα και μονοθεσίου, ακόμα κι αν έχουμε πολλή δουλειά να κάνουμε στο μέτωπο των κινητήρων για να πάρουμε ακόμη περισσότερα, δουλεύοντας μέσα στους περιορισμούς των κανονισμών».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια