FORMULA 1

Column Left

Σάββατο 24 Απριλίου 2010

MERCEDES GP – Ρoζμπεργκ: «Δεν ξερω πως θα νικησω τον Schumi»

Ο Νίκο Ρόζμπεργκ δεν περιμένει να διατηρήσει το πλεονέκτημα που έχει αποκτήσει στο ξεκίνημα της σαιζόν έναντι του Μίκαελ Σουμάχερ καθ’ όλη τη διάρκειά της, αφού παραδέχθηκε ότι ποτέ δεν περίμενε ότι θα είχε τέτοια απόδοση τόσο σύντομα. Ο Γερμανοφινλανδός έχει επικρατήσει στην εσωτερική μονομαχία της Mercedes GP σε αυτό το κομμάτι, κάτι που λίγοι περίμεναν ότι θα γίνει.
«Είμαι ευτυχισμένος που είμαι μπροστά του, αλλά δεν ξέρω πόσο θα κρατήσει αυτό. Θα ήμουν ικανοποιημένος να ήμουν στο επίπεδό του. Τώρα ελπίζω να μπορώ να συνεχίσω να παλεύω μαζί του», σχολίασε ο Ρόζμπεργκ στην Gazzetta dello Sport. Ο πιλότος της γερμανικής ομάδας πρόσθεσε ότι απολαμβάνει να δουλεύει με τον Σουμάχερ και δεν έκρυψε ότι αρχικά είχε αμφιβολίες για το πώς θα ήταν να δουλεύει δίπλα σε κάποιον όπως ο επτά φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής.
«Πιθανότατα οι άνθρωποι έχουν λάθος άποψη για τον Μίκαελ. Κι εγώ νόμιζα ότι δεν θα ήταν καλό πράγμα να τον έχω ως team mate, αλλά αντ’ αυτού είμαι θετικά έκπληκτος γι’ αυτό», κατέληξε στην ιταλική εφημερίδα ο Ρόζμπεργκ

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια