FORMULA 1

Column Left

Πέμπτη 7 Ιουνίου 2012

H Formula 1 παει στα σχολεια μας...

Οι Εθνικοί Τελικοί Αγώνες του Μαθητικού Διαγωνισμού Τεχνολογίας "Η Φόρμουλα 1 στα Σχολεία" την Πέμπτη 14 Ιουνίου 2012 με μοντέλα που κατασκεύασαν οι ίδιοι οι μαθητές
Ένα εντυπωσιακό εκπαιδευτικό πρόγραμμα που καλλιεργεί το αγωνιστικό ερέθισμα, την ικανοποίηση της συνεργασίας αλλά και την χαρά της δημιουργίας,
προσφέρει εφέτος η Ελληνογερμανική Αγωγή σε μια συνεργασία με την Ένωση Ελλήνων Φυσικών, το Τμήμα Ηλεκτρολόγων του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου και την εταιρεία SETApps.
Στα πλαίσια του προγράμματος αυτού, την Πέμπτη 14 Ιουνίου 2012 θα πραγματοποιηθούν κανονικοί – αν και λιλλιπούτειοι!- αγώνες F1, με μοντέλα που κατασκεύασαν οι ίδιοι οι μαθητές.
Πρόκειται για τους Εθνικούς Τελικούς Αγώνες του Μαθητικού Διαγωνισμού Τεχνολογίας «Η Φόρμουλα 1 στα Σχολεία» (F1 in Schools). Ο Διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί στις εγκαταστάσεις των Εκπαιδευτηρίων στην Παλλήνη Αττικής, με τη συμμετοχή 12 ομάδων μαθητών από Ελλάδα και Κύπρο.
Μάλιστα για την πραγματοποίηση των αγώνων αυτών, θα μεταφερθεί στην Ελλάδα η αυθεντική πίστα της F1 με δύο λωρίδες κυκλοφορίας ώστε να μπορούν δύο αυτοκίνητα να συναγωνίζονται ταυτόχρονα.
Οι νικήτριες ομάδες θα εκπροσωπήσουν την Ελλάδα και την Κύπρο στους τελικούς αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος "F1 in Schools", στο Abu Dhabi στις 29, 30 και 31 Οκτωβρίου 2012.
Πρόκειται για μια διεθνή πρωτοβουλία μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα και υποστηρίζεται από τα Υπουργεία Παιδείας πολλών χωρών, όπως της Αγγλίας, Ιρλανδίας, Ισπανίας, Γαλλίας, Γερμανίας, Αυστραλίας, Μαλαισίας, κ.ά.
Αυτή τη στιγμή, ο διαγωνισμός τεχνολογίας "F1 στα Σχολεία", υλοποιείται σε 31 χώρες, με συμμετοχή 17.000 μαθητών ηλικίας 9-19 ετών, ενώ στους αγώνες συμμετέχουν ομάδες 3-6 μαθητών.
Θέμα της ο σχεδιασμός, η κατασκευή και η δοκιμή μικρών μοντέλων αγωνιστικών αυτοκινήτων F1 από ξύλο balsa. Οι μαθητές έτσι μαθαίνουν με συναρπαστικό τρόπο τα θέματα: της Φυσικής και των εφαρμογών της, των Νέων Τεχνολογιών, της Πληροφορικής και Επικοινωνιών, των Μηχανικών Κατασκευών και Εφαρμοσμένων Μαθηματικών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια