FORMULA 1

Column Left

Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2015

Αποκαλυπτήρια για Toro Rosso STR10

Το νέο μονοθέσιο για το 2015 παρουσίασε το Σάββατο (31/1) στη Χέρεθ η Toro Rosso. Οι Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ και Μαξ Φερστάπεν πραγματοποίησαν τα αποκαλυπτήρια, τη στιγμή που υπάρχουν προσδοκίες από την STR10, με τον στόχο να είναι η πέμπτη θέση στους κατασκευαστές, όπως δήλωσε ο Φρανζ Τοστ. «Η παρουσίαση της STR10 σήμερα εδώ στη Χέρεθ σηματοδοτεί την έναρξη μιας νέας συναρπαστικής σεζόν.
Είναι μια νέα πρόκληση για όλους μας. Κάναμε πολλή δουλειά και είμαστε πεπεισμένοι για μια πετυχημένη χρονιά. Ο στόχος μας είναι να τερματίσουμε πέμπτοι στους κατασκευαστές και είμαστε έτοιμοι να κάνουμε το καλύτερο για να το πετύχουμε. Η Renault επίσης έχει δουλέψει πολύ σκληρά με τις νέες τροποποιήσεις και είμαι σίγουρος ότι η προσπάθειά μας θα μας δώσει ένα πακέτο πολύ ανταγωνιστικό.Έχουμε πολύ πιο δυνατή ομάδα, ανταγωνιστικό μονοθέσιο και γρήγορους οδηγούς. Είναι ένας καλός συνδυασμός», ανέφερε ο επικεφαλής της Scuderia. «Είμαι πολύ χαρούμενος που θα κάνω την πρώτη μου επίσημη εμφάνιση ως πιλότος της Formula1 εδώ στην Ισπανία και ανυπομονώ να δοκιμάσω για πρώτη φορά το μονοθέσιο αύριο. Έχω δουλέψει πολύ σκληρά όλον τον χειμώνα στη φυσική μου κατάσταση, ενώ ξόδεψα χρόνο και στη Φαένζα για να εξοικειωθώ με την ομάδα και να έχω περισσότερες ημέρες στον προσομοιωτή.
Τώρα έχουμε 12 ημέρες να προετοιμαστούμε για τη Μελβούρνη», ήταν το σχόλιο του Σάινθ Τζούνιορ, που θα κάνει ντεμπούτο στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Το ίδιο θα πράξει και ο Φερστάπεν, ο οποίος δήλωσε έτοιμος για την πρόκληση αυτή. «Δεν μπορώ να περιμένω για τη σεζόν που ξεκινάει και αύριο θα είναι πολύ μεγάλη μέρα βλέποντας τον Κάρλος στο μονοθέσιο.
Με δύο ημέρες δοκιμών στο Άμπου Ντάμπι το 2014 και με ελεύθερες δοκιμές τις Παρασκευές, σε συνδυασμό με τις ώρες που ξόδεψα στον προσομοιωτή, αισθάνομαι καλά προετοιμασμένος γι' αυτή την πρόκληση. Μετά τις έξι ημέρες στην πίστα εδώ στην Ισπανία θα είναι καιρός για το πρώτο μου Γκραν Πρι στην Αυστραλία, κάτι που περιμένω από τότε που ξεκίνησα τα καρτ», ήταν τα λόγια του. Τέλος, να σημειώσουμε ότι ο Σάινθ θα μπει στο τιμόνι την Κυριακή (1/2) και την Τρίτη (3/2), με τον Φερστάπεν να αναλαμβάνει δράση τις άλλες δύο ημέρες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια