FORMULA 1

Column Left

Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2009

Andy Soucek: «Απαιτει καλη αγωνιστικη θεση»

Ο Andy Soucek προσπαθεί να εντυπωσιάσει και τα καταφέρνει σημειώνοντας εχθές τον καλύτερο χρόνο στη Jerez. Τη συμμετοχή του στις δοκιμές της Jerez με τη Williams την κέρδισε παίρνοντας τον τίτλο στο πρωτάθλημα Formula 2.
Ο μοναδικός στόχος του Ισπανού είναι μια θέση στη Formula 1 και στη Jerez δήλωσε: «Δεν έχουμε Σχέδιο Β αυτήν τη στιγμή. Επικεντρωνόμαστε στο να βρεθούμε στη Formula 1. Αυτός είναι ο μοναδικός στόχος μας. Πρέπει να πω ότι είμαι πολύ αισιόδοξος γιατί έχω μεγάλη βοήθεια από την Ισπανία, πολλούς καλούς χορηγούς και ο μάνατζέρ μου συζητάει με αρκετές ομάδες της F1. Είμαι σίγουρος ότι μπορούμε να βρισκόμαστε στο grid του χρόνου. Προφανώς οι νέες ομάδες ζητούν ένα budget και έχω σπόνσορες που θέλουν να με στηρίξουν. Όλα οφείλονται στη νίκη μου στην F2 φέτος και νομίζω ότι αυτό ήταν ένα καλό βήμα προς τη Formula 1»
H Williams έχει ... ορίσει τους οδηγούς της για του χρόνου οπότε δεν υπάρχει πιθανότητα για μία θέση εκεί και την ισπανική Campos την έχει απορρίψει λέγοντας,
«Δεν υπήρχε μεγάλο ενδιαφέρον από εκεί. Ξέρω ότι είναι ισπανική ομάδα και εγώ είμαι Ισπανός αλλά χρειάζονταν μεγαλύτερο budget από αυτό που είχα».
Επιπλέον, η θέση του δοκιμαστή σε κάποια εταιρεία δεν τον ενδιαφέρει και τόνισε:
«Θέλω κανονική αγωνιστική θέση. Ο 3ος οδηγός δεν κάνει πολλά χιλιόμετρα με αυτούς τους κανονισμούς, αλλά εγώ θέλω χρόνο στην πίστα για να βελτιωθώ. Ξέρω ότι ο σημερινός χρόνος ήταν καλός αλλά θα μπορούσε να γίνει καλύτερος. Όλα εξαρτώνται από την εμπειρία και την εξοικείωση με το μονοθέσιο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια