FORMULA 1

Column Left

Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2009

Schumi: «Νεο κεφαλαιο στην καριερα μου»

Ως μία νέα πρόκληση στην καριέρα του υποδέχθηκε την πρόταση της Mercedes GP ο Μίχαελ Σουμάχερ. Για αυτό άλλωστε ο επτά φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής αποφάσισε να δεχθεί την πρόταση της γερμανικής ομάδας. Όπως αποκάλυψε ο «Σούμι», σημαντικό ρόλο στην επιστροφή του στα γκριντ έπαιξε και ο στενός του φίλος Ρος Μπρον με τον οποίο κατέκτησε 5 τίτλους στη Ferrari και με τον οποίο θα ξανασυνεργαστεί στη Mercedes.
«Είναι ένα καινούριο κεφάλαιο στην καριέρα μου και πραγματικά ανυπομονώ να δουλέψω με τον παλιό μου φίλο, Ρος Μπρον. Έκλεισε ένας κύκλος, η Mercedes με στήριζε πολλά χρόνια και τώρα θέλω να τους το ανταποδώσω», τόνισε ο Σουμάχερ.Το f1kart.gr το είχε προβλέψει σε παλιότερο άρθρο του ότι ο Σούμι θα έδινε το παρών πολύ σύντομα στις πίστες με νέο αέρα...

Από την πλευρά του ο έτερος οδηγός της ομάδας, ο Νίκο Ρόσμπεργκ, δήλωσε κατενθουσιασμένος: «Είμαι σίγουρος ότι θα είναι μια πολύ δυνατή συνεργασία. Η επιστροφή του είναι καλή και για τον αθλητισμό και τους φίλους της Formula 1. Είμαι σίγουρος ότι θα υπάρχει αξιοκρατία στην ομάδα και δεν θα με ‘ρίξουν’ έναντι του Σουμάχερ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια