FORMULA 1

Column Left

Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2009

Τις επομενες κινησεις του σκεφτεται ο Raikonen

Ο Κίμι Ραϊκόνεν δε βιάζεται να αποφασίσει αν θα ψάξει έναν τρόπο να επιστρέψει στη Formula1 ή αν θα συνεχίσει την καριέρα του στα ράλι, όπως τόνισε σε δηλώσεις του.
Τα σενάρια που αφορούν τον Κίμι Ραϊκόνεν και το τι θα κάνει το 2010 είναι πολλά. Όμως, ο ίδιος, όπως τόνισε σε δηλώσεις του, δε βιάζεται να δώσει απαντήσεις και δεν έχει ιδέα τι θα γίνει την επόμενη χρονιά. «Δεν έχω κανένα συμβόλαιο με τη Formula1 ή κάτι άλλο, γι' αυτό δεν έχω ιδέα τι θα συμβεί. Έχω δυο επιλογές, να μείνω στα ράλι ή να προσπαθήσω να επιστρέψω στη Formula1. Θέλω να δω πώς θα πάει και μετά να αποφασίσω.
Δε βιάζομαι να αποφασίσω. Αν πάει καλά, τότε θα συνεχίσω να το κάνω. Υπάρχουν πολλά διαφορετικά σενάρια. Τώρα είναι απλά για φέτος με τη Red Bull και τη Citroen», είπε ο Φινλανδός, ο οποίος αναφέρθηκε και στο... no deal με τη McLaren. «Θα μπορούσα να έχω υπογράψει με τη McLaren, αλλά στο τέλος δεν ήταν 100% αυτό που ήθελα. Δεν είχε να κάνει με τα λεφτά, ήταν όλα τα άλλα πράγματα. Δεν είναι ότι δεν μπορούσα να πάω εκεί, αλλά όπως είπε δεν έχω λόγο να κάνω κάτι με ένα συμβόλαιο, με το οποίο δε θα είμαι χαρούμενος».
Τέλος, ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2007 άφησε ανοιχτό κάθε ενδεχόμενο, όσον αφορά την επιστροφή του στη Formula1 στο προσεχές μέλλον. «Σίγουρα αν αγωνιζόμουν με άλλη ομάδα, θα έπαιρνα λίγο λιγότερα. Σίγουρα μπορούμε να έχουμε ένα συμβόλαιο στο τέλος, αλλά όταν δεν έγινε με τη McLaren, τότε είχα, ήδη, συζητήσεις με τη Red Bull, γι' αυτό ήθελα να πάω εκεί και να δω τι συμβαίνει στα ράλι. Ίσως να επιστρέψω στη Formula1 την επόμενη ή τη μεθεπόμενη χρονιά. Ή ίσως όχι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια