Για έβδομη φορά φέτος ο Σεμπάστιαν Φέτελ θα εκκινήσει από την pole position, αφού στο Χανγκαρόρινγκ ο Γερμανός ήταν άπιαστος και έτρεχε σε δική του κατηγορία. Το εκπληκτικό 1’18’’773 που σημείωσε ο πιλότος της Red Bull, είναι απόλυτο ρεκόρ πίστας και είναι σχεδόν μισό δευτερόλεπτο καλύτερο από τον χρόνο του δεύτερου Μαρκ Γουέμπερ!
Ο Αυστραλός προσπάθησε, αλλά δεν κατάφερε να απειλήσει τον team mate του, ωστόσο, ταυτόχρονα δεν απειλήθηκε και από κανέναν, αφού ο τρίτος Φερνάντο Αλόνσο ήταν οκτώ δέκατα πιο αργός! Αδιαμφισβήτητη και απόλυτη κυριαρχία για τους «Ταύρους», οι οποίοι φαίνεται να κρατούν στα χέρια τους την τύχη τους για τον αυριανό αγώνα.
Η Ferrari ακολούθησε, όπως είπαμε, με τον Ισπανό στην τρίτη θέση και τον Φελίπε Μάσα στην τέταρτη και ελπίζει πλέον ότι ο αγωνιστικός της ρυθμός, αλλά και η εκκίνησή της θα τη βοηθήσει να διεκδικήσει τη νίκη. Για τον Αλόνσο να πούμε ότι ήταν ο μοναδικός οδηγός, πέραν των δύο της Red Bull, που κατάφερε να σπάσει το φράγμα του 1’20’’ όλο το διήμερο.
Λιούις Χάμιλτον και Νίκο Ρόζμπεργκ ακολούθησαν στην πέμπτη και έκτη θέση, με τη McLaren νωρίτερα να έχει υποστεί το σοκ του αποκλεισμού του Τζένσον Μπάτον, ο οποίος θα εκκινήσει μόλις 11ος. Και για την Mercedes, όμως, ο ένας εκ των δύο Γερμανών έμεινε πολύ χαμηλά, με τον Μίκαελ Σουμάχερ να είναι 14ος.
Στην καλύτερη επίδοση, μέχρι στιγμής, της σύντομης καριέρας του στη Formula 1, ο Βιτάλι Πετρόφ έφερε τη Renault του στην έβδομη θέση, όντας για πρώτη φορά φέτος ταχύτερος από τον team mate του, Ρόμπερτ Κούμπιτσα, ο οποίος σημείωσε τον όγδοο χρόνο.
Η δεκάδα συμπληρώνεται από τους εντυπωσιακούς Πέδρο Ντε Λα Ρόσα και Νίκο Χούλκενμπεργκ, με τον Ισπανό της Sauber να είναι ένατος και τον Γερμανό της Williams να εκκινεί δέκατος.
Η καλύτεη κόντρα στην Ουγγαρία:
** Στον Καμούι Κομπαγιάσι επιβλήθηκε ποινή πέντε θέσεων από τους αγωνοδίκες, άρα θα εκκινήσει από την 23η θέση.
Q1
Πριν φτάσουμε στα μισά του πρώτου αυτού κομματιού, όλοι οι οδηγοί ήταν στην πίστα έχοντας σημειώσει χρόνο. Από νωρίς οι δύο Red Bull έδειξαν τις διαθέσεις τους, με τις υπόλοιπες θέσεις να εναλλάσσονται. Μπαίνοντας στην τελική ευθεία, η μάχη για την εξασφάλιση μιας θέσης που οδηγεί στην επόμενη περίοδο ολοένα και φούντωνε.
Σουμάχερ και Μπάτον κατάφεραν στον τελευταίο τους γύρο να πετύχουν έναν χρόνο που τους επέτρεπε να συνεχίσουν, με τον Κομπαγιάσι να είναι αυτός που την… πλήρωσε, μένοντας εκτός. Μαζί του και οι Γκλοκ (ταχύτερη των νέων ομάδων η Virgin), Κοβαλάινεν, Τρούλι, Ντι Γκράσι, Σένα, Γιαμαμότο.
Φέτελ (1’20’’417) και Γουέμπερ (1’21’’132) ήταν οι ταχύτεροι, ακολούθησαν οι Κούμπιτσα, Ρόζμπεργκ, Αλόνσο και Μάσα. Πολύ πιο πίσω οι δύο McLaren, οι οποίες δεν έδειχναν ικανές να απειλήσουν.
Q2
Οι δύο πιλότοι της Red Bull ήταν ανίκητοι και σε αυτό το κομμάτι των κατατακτήριων δοκιμών, ενώ τόσο η Ferrari, όσο και η Renault, έδειχναν ότι δεν θα είχαν κανένα πρόβλημα και ότι θα διεκδικούσαν τις αμέσως επόμενες θέσεις. Η πολύ μαλακή γόμα ελαστικών ήταν η επιλογή της πλειοψηφίας των οδηγών σε εκείνο το σημείο.
Η δεύτερη αυτή περίοδος ολοκληρώθηκε με δύο εκπλήξεις, αφού ο Τζένσον Μπάτον δεν τα κατάφερε και έμεινε 11ος, όπως και ο Μίκαελ Σουμάχερ που δεν μπόρεσε να ανέβει πάνω από τη 14η θέση! Οι δύο Force India με Σούτιλ και Λιούτσι έμειναν επίσης εκτός δεκάδας, όπως και οι Μπαρικέλο και Μπουεμί και Αλγκουερσουάρι. Χούλκενμπεργκ και Ντε Λα Ρόσα έκαναν εξαιρετική δουλειά με τη Williams και την Sauber αντίστοιχα και μπήκαν στον τελικό με την δέκατη και ένατη επίδοση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια