FORMULA 1

Column Left

Τρίτη 13 Ιουλίου 2010

GRAND PRIX Μ.ΒΡΕΤΑΝΙΑΣ και δηλωσεις...

Στο τρίτο σκαλί του βάθρου επέστρεψε μετά την Κίνα ο Νίκο Ρόζμπεργκ, ενώ Williams και Sauber έφτασαν σε σπουδαία αποτελέσματα με την παρουσία των οδηγών τους στη δεκάδα. Σταθερή παρουσία εκεί, ως συνήθως και η Force India. Από την άλλη, η Ferrari ήταν… αλλού και απογοήτευσε.
Νίκο Ρόζμπεργκ – Mercedes GP – 3η θέση
«Είχα καλή εκκίνηση και ως το τέλος του πρώτου γύρου ανέβηκα τέταρτος. Η στρατηγική μας ήταν πολύ δυνατή και ευχαριστώ τα παιδιά στην ομάδα για τις προσπάθειές τους και την επιλογή τους. Έκανα έναν σπουδαίο γύρο και με ένα γρήγορο πιτ στοπ μπόρεσα να βρεθώ μπροστά από τον Κούμπιτσα, κάτι που έκανε το πόντιουμ πραγματικότητα. Κάναμε ένα βήμα εμπρός και το σημερινό αποτέλεσμα είναι φανταστικό. Είμαι αισιόδοξος ότι θα έρθουν κι άλλα».
Μίκαελ Σουμάχερ - Mercedes GP – 9η θέση
«Ξανά ένας αγώνας με τον οποίο δεν είμαι ικανοποιημένος. Το να δω το Νίκο στο βάθρο ήταν καλό για την ομάδα, αλλά ο αγώνας μου ήταν προφανώς λιγότερο αποδοτικός. Ήμουν σε κίνηση στη μεγαλύτερη διάρκειά του και δεν είχα καθαρή πίστα. Τώρα κοιτάμε το Χοκενχάιμ όπου προφανώς θα κάνουμε τα πάντα για να αποδώσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο».
Ρούμπενς Μπαρικέλο – Williams – 5η θέση
«Ξεκίνησα καλά και κατάφερα να κερδίσω μερικές θέσεις χωρίς κόπο. Με τα πιτ στοπ και το αυτοκίνητο ασφαλείας κέρδισα μια θέση από τον Αλόνσο και έχασα μία από τον Μπάτον, αλλά συνολικά ήμουν σε καλό σημείο για να τερματίσω πέμπτος. Ήταν μια σπουδαία προσπάθεια από όλη την ομάδα για να βρεθούμε στην πεντάδα σε δύο σερί αγώνες, όχι τόσο σε απόλυτα αποτελέσματα, αλλά προς την κατεύθυνση της βελτίωσης. Ακόμη δεν είμαστε εκεί που ανήκουμε, αλλά είμαστε αρκετά ευχαριστημένοι με την απόδοσή μας σήμερα».
Νίκο Χούλκενμπεργκ – Williams – 10η θέση
«Είναι κρίμα που έχασα θέσεις στην εκκίνηση. Αυτό σε συνδυασμό με το ότι δεν μπόρεσα να περάσω τον Σουμάχερ στο τέλος, έφερε τη δέκατη θέση σήμερα. Ένα μεγάλο κομμάτι με τα πρώτα ελαστικά ήταν η σωστή στρατηγική σήμερα και ήταν μια καλή ομαδική προσπάθεια».
Καμούι Κομπαγιάσι – Sauber – 6η θέση
«Είμαι πραγματικά χαρούμενος, αλλά δεν έχω πολλά να πω. Έκανα καλή εκκίνηση, η ομάδα έκανε ένα σπουδαίο πιτ στοπ και ο αγωνιστικός μας ρυθμός ήταν τόσο καλός όσο περίμενα. Ήμουν αρκετά αισιόδοξος πριν τον αγώνα γιατί νιώθω ότι το μονοθέσιο γίνεται ολοένα και καλύτερο. Δεν είχα την ευκαιρία να προσπεράσω κανέναν αυτή τη φορά, αλλά ακόμη κι έτσι απόλαυσα τον αγώνα. Δεν τον βρήκα ιδιαίτερα δύσκολο, δεν ίδρωσα καν»!
Άντριαν Σούτιλ – Force India – 8η θέση
«Ήταν ένας διασκεδαστικός και ενδιαφέρων αγώνας. Ξεκινήσαμε με τη σκληρή γόμα καθώς θέλαμε ένα μεγάλο πρώτο κομμάτι, αλλά αυτό δεν ήταν εφικτό γιατί τα ελαστικά δεν συμπεριφέρθηκαν καλά στην εκκίνηση. Δεν είχα αρκετή πρόσφυση στο μονοθέσιο και μπήκα νωρίς για πιτ στοπ και μαλακή γόμα, που ήταν αντίθετη στρατηγική από τους άλλους. Δούλεψε καλά, παρότι οι τελευταίοι δέκα γύροι ήταν δύσκολοι. Αλλά τα καταφέραμε και υπήρχαν μερικές πολύ καλές μονομαχίες με τον Σουμάχερ και τον Φέτελ. Ήταν καλός αγώνας εκεί και υπερασπίστηκα τη θέση μου καλά κόντρα στον Φέτελ ως τον τελευταίο γύρο, αλλά μετά φάνηκε να οδηγεί πάνω μου και έχασα την αγωνιστική γραμμή και αναγκάστηκα να κάνω στην άκρη. Αλλιώς δε νομίζω ότι θα με περνούσε. Η 8η θέση είναι ένα καλό αποτέλεσμα τελικά, είναι κι άλλοι βαθμοί και κρατάμε το μομέντουμ. Πραγματικά ανυπομονώ για τον επόμενο αγώνα στην πατρίδα μου».
Φερνάντο Αλόνσο – Ferrari – 14η θέση
«Νομίζω ότι κάναμε αυτό που έπρεπε και δεν πιστεύω ότι πρέπει να αλλάξουμε κάτι. Θα υπάρχουν πολλές απόψεις από αυτούς που βλέπουν τηλεόραση, ή πίνουν μια μπύρα, λέγοντας ότι έπρεπε να αφήσω τον Κούμπιτσα να περάσει, σε μια στιγμή που δεν μπορούσα να κάνω τίποτα, αν υπήρχε τοίχος αντί για γρασίδι θα είχα τρακάρει και πιθανότατα θα τιμωρούσαν τον Κούμπιτσα. Άρα εξαρτάται από πια γωνία το βλέπεις. Νομίζαμε ότι ήταν οκ. Μερικοί γύροι πέρασαν και δεν υπήρχαν νέα και μετά αν θέλαμε να τον αφήσουμε να περάσει αυτός εγκατέλειψε οπότε δεν άλλαζε κάτι. Τα κριτήρια είναι ίδια για όλους. Οι αγωνοδίκες εξέτασαν όλα τα συμβάντα και αποφάσισαν αυτό που θεώρησαν σωστό. Οι 47 βαθμοί από την κορυφή δείχνουν πολλοί, αλλά δεν το βλέπουμε έτσι. Εξάλλου πριν έρθουμε στο Σίλβερστοουν πίστευα ότι μπορούσα να παλέψω για τον τίτλο, αλλά έπρεπε να επιβεβαιώσουμε ότι το μονοθέσιο δούλευε καλά σε αυτή την πίστα. Και τώρα, μετά το Σίλβερστοουν , άσχετα με τους βαθμούς που χάσαμε, το μονοθέσιο πετούσε στον αγώνα κι έτσι πιστεύω ότι μπορώ να κερδίσω τον τίτλο περισσότερο από πριν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια