FORMULA 1

Column Left

Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2011

Vettel με αeρα Pole position...

Η McLaren έφτασε πιο κοντά από ποτέ στο να σπάσει το φετινό απόλυτο της Red Bull σε κατακτήσεις pole position στην Σουζούκα, όμως ο Σεμπάστιαν Φέτελ έβαλε τα πράγματα στη θέση τους την ύστατη στιγμή.
Ο γερμανός πιλότος, που χρειάζεται έναν βαθμό στον αγώνα της Κυριακής (9/10, 09:00GR) για να στεφθεί για δεύτερη σερί φορά παγκόσμιος πρωταθλητής, κατάφερε να πάρει την πρώτη θέση στις κατατακτήριες δοκιμές με χρόνο μόλις 0,009" ταχύτερο από τον Τζένσον Μπάτον, ο οποίος συμπληρώνει την πρώτη σειρά της εκκίνησης.
Ο Λιούις Χάμιλτον έμεινε τρίτος, ακολουθούμενος από τις Ferrari των Φελίπε Μάσα και Φερνάντο Αλόνσο, και από την άλλη Red Bull, του Μαρκ Ουέμπερ.
Ηταν μία από τις σπάνιες φορές φέτος που στην Red Bull ανησύχησαν πραγματικά ότι θα έχαναν την pole. Αιτία, ο πολύ καλός ρυθμός των McLaren, που είχε φανεί από τις ελεύθερες δοκιμές ήδη.
Μάλιστα στους πρώτους γύρους του Q3, οι Χάμιλτον και Μπάτον κατάφεραν να βρεθούν στις δύο πρώτες θέσεις, αφήνοντας πίσω τούς Φέτελ και Ουέμπερ.
Αλλά ο Φέτελ φύλαγε την απάντησή του για το τέλος, καθώς βγήκε ξανά στην πίστα για να σταματήσει το χρονόμετρο στο 1:30.466, βρίσκοντας βελτίωση περίπου τεσσάρων δεκάτων σε σχέση με την αρχική του προσπάθεια.
Ο Μπάτον επίσης πήγε πιο γρήγορα από τον εαυτό του, αλλά απέτυχε να ξεπεράσει τον γερμανό για μόλις εννιά χιλιοστά του δευτερολέπτου. Ανέβηκε πάντως στην δεύτερη θέση, καθώς ο Χάμιλτον δεν πρόλαβε να περάσει εγκαίρως τη γραμμή του τερματισμού, ώστε να έχει το δικαίωμα για έναν ακόμα γρήγορο γύρο στο τέλος.
Πολύ καλή εμφάνιση έκανε ο Μάσα, παίρνοντας την τέταρτη θέση μπροστά από τον ομόσταβλό του Αλόνσο με διαφορά μικρότερη του ενός δεκάτου. Αμφότεροι πέρασαν τον Ουέμπερ σε νεκρό χρόνο, καθώς ο αυστραλός δεν κατάφερε να ολοκληρώσει τον τελευταίο του γύρο.
Από την έβδομη θέση του γκριντ της Ιαπωνίας θα εκκινήσει ο Καμούι Κομπαγιάσι. Ο νεαρός Ιάπωνας κέρδισε τρεις θέσεις, ύστερα από την ποινή που δέχτηκαν οι Σουμάχερ, Σένα και Πετρόφ από τη FIA.
Οι αγωνοδίκες υπενθύμισαν στις ομάδες τους όρους που υπάρχουν ώστε να καταταχθεί ένας πιλότος, αλλά και ποιος έχει προβάδισμα:
1. Αρχικά, προβάδισμα έχει ο πιλότος που έχει προσπαθήσει να κάνει έναν γρήγορο γύρο.
2. Έπειτα, ο πιλότος που απέτυχε να ξεκινήσει έναν γρήγορο γύρο
3. Και τέλος, ο πιλότος που απέτυχε να βγει από τα πιτς
Συνεπώς, ο Κομπαγιάσι παίρνει το προβάδισμα έναντι των υπόλοιπων πιλότων, δεδομένου ότι βγήκε από τα πιτ και προσπάθησε να ξεκινήσει έναν γρήγορο γύρο, σε αντίθεση με τους Σουμάχερ, Σένα και Πετρόφ.
Αναλυτικά η καινούρια κατάταξη:
1. Φέτελ, Red Bull, 1:30.466
2. Μπάτον, McLaren, +0.009
3. Χάμιλτον, McLaren,+ 0.151
4. Μάσα, Ferrari, +0.338
5. Αλόνσο, Ferrari, +0.420
6. Γουέμπερ, Red Bull, +0.690
7. Κομπαγιάσι, Sauber
8.Σουμάχερ, Mercedes
9. Σένα, Renault
10. Πετρόφ, Renault
11. Σούτιλ, Force India
12. Ντι Ρέστα, Force India
13. Μπαρικέλο, Williams
14. Μαλδονάδο, Williams
15. Μπουεμί, Toro Rosso
16. Αλγκουερσουαρί, Toro Rosso
17 Πέρες, Sauber
18. Κοβαλάινεν, Lotus
19. Τρούλι, Lotus
20. Ντ’ Αμπρόσιο, Virgin
21. Γκλοκ, Virgin
22. Ρικιάρντο, HRT
23. Λιούτσι, HRT
24. Ρόσμπεργκ, Mercedes

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια