FORMULA 1

Column Left

Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2011

Ο Μassa δεν χαρηκε την νικη του λογω ποινης

Ο Φελίπε Μάσα δεν καταλαβαίνει για ποιο λόγο τιμωρήθηκε με ποινή από τους αγωνοδίκες στη σύγκρουσή του με τον Λιούις Χάμιλτον.
Οι δύο πιλότοι είχαν επαφή στη στροφή 5 όταν ο Λιούις Χάμιλτον που κυνηγούσε τον Βραζιλιάνο, προσπάθησε να τον περάσει από την εσωτερική. Στη συνέχεια τα δύο μονοθέσια συγκρούσθηκαν με το Χάμιλτον να φτάνει μέχρι τα πιτς για να αλλάξει τη σπασμένη εμπρός αεροτομή του και να πέφτει στην ένατη θέση. Τελικά, κατάφερε να ολοκληρώσω τον αγώνα έβδομος.
Ο Μάσα διατηρήθηκε πέμπτος, στη συνέχεια όμως εγκατέλειψε από σπασμένη ανάρτηση αφού είχε περάσει, όπως όλο το τριήμερο, άτσαλα πάνω από τα κερμπ στις στροφές 10 και 11.
Σχετικά με το περιστατικό με τον Χάμιλτον ο Μάσα είναι ανένδοτος ότι δεν ευθύνεται εκείνος.
«Αποψη μου είναι ότι ήμουν μπροστά. Φρέναρα πιο μετά από εκείνον και ήμουν πιο μπροστά. Βρισκόμουν στη... επίσης και τότε άρχισα να στρίβω. Δεν τον είδα στα αριστερά, όπως ήταν πίσω. Ακούμπησε τον πίσω τροχό μου. Επομένως για να είμαι ειλικρινής, δεν κατάλαβα για ποιο λόγο έλαβα ποινή», δήλωσε ο Φελίπε Μάσα.
Αυτή πάντως δεν είναι η πρώτη φορά που οι δύο πιλότοι μάχονται εντός πίστας για μια θέση, αλλά η έκτη.
Οταν ο Βραζιλιάνος πιλότος αν αισθάνεται ότι υπάρχει κάποιου είδους «βεντέτα» μεταξύ τους απάντησε: Ισως για εκείνον. Διότι όλα τα περιστατικά σχετίζονται στο γεγονός ότι ακούμπησε το μονοθέσιο μου. Αρα, δεν κάνω εγώ κάτι λάθος. Είτε ήταν είτε δεν ήταν ο Λιούις, ή οποιοσδήποτε άλλος οδηγός, εγώ θα είχα την ίδια αντίδραση».
Ο Φελίπε Μάσα αρνήθηκε την κατηγορία ότι είχε κοιτάξει τους καθρέφτες ου για να δει που ήταν η McLaren του Χάμιλτον και εσκεμμένα έστριψε ώστε να πέσει πάνω στον Βρετανό πιλότο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια