FORMULA 1

Column Left

Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2010

GP Ιαπωνιας: Αρωμα απο το μελλον...

O 16ος γύρος του φετινού Πρωταθλήματος, το Ιαπωνικό GP, θα διεξαχθεί στην πίστα της Suzuka, η οποία αποτελεί ένα από τα κοσμήματα της σεζόν. Οι λόγοι για αυτό είναι πολλοί: η ιστορία που αποπνέει η πίστα, έχοντας κρίνει 10 Παγκόσμια Πρωταθλήματα από το 1987, σε συνδυασμό με την οδηγική πρόκληση που παρουσιάζει, καθώς και την καταπληκτική ατμόσφαιρα που δημιουργούν οι φανατισμένοι με τη Formula 1 Ιάπωνες.
Ο καιρός μπορεί να παίξει και πάλι το ρόλο του, αφού υπάρχει πάνω από 90% πιθανότητα βροχής για τις κατατακτήριες δοκιμές, ενώ συννεφιές αναφέρουν οι μετεωρολογικές προβλέψεις και για την Κυριακή.
Θεωρητικά, η Suzuka αποτελεί μέρος όπου η Red Bull θα πρέπει να επικρατήσει, δεδομένης της πληθώρας γρήγορων στροφών, όπως συνέβη και στις άλλες πίστες με αντίστοιχα χαρακτηριστικά φέτος Silverstone, Catlunya). Παρά τις αρνήσεις της ομάδας ότι τα πιο αυστηρά τεστ ακαμψίας αμαξώματος της FIA δεν επηρέασαν τις επιδόσεις του μονοθεσίου της, υπήρχαν μερικές ενδείξεις στη Σιγκαπούρη ότι έχει χάσει μέρος του μεγάλου προβαδίσματος που διατηρούσε στο πρώτο μισό της σεζόν. Αν αυτό ισχύει, θα αποδειχθεί περίτρανα στη Suzuka.
Ο Sebastian Vettel είχε επικρατήσει με επιβλητικό τρόπο πέρυσι στη Suzuka, όπου ο Mark Webber είχε ένα ατύχημα στις ελεύθερες δοκιμές του Σαββάτου, που τον απέκλεισε από τις κατατακτήριες, και κατά συνέπεια τον οδήγησε σε έναν αγώνα που θα ήθελε να ξεχάσει. Αν η Red Bull αποδειχθεί ταχύτερη με διαφορά, η μάχη για τη νίκη θα δοθεί μεταξύ των δυο οδηγών της ομάδας. Ο Vettel έχει ανάγκη τη νίκη για να πλησιάσει την κορυφή στη βαθμολογία, ενώ η 2η θέση πίσω από τον team mate του δεν είναι άσχημη για τον Mark Webber.
Η Ferrari και ο Fernando Alonso έχουν πάρει φόρα από τις δυο νίκες στα δυο τελευταία Grand Prix, που διεξήχθησαν σε πίστες με εντελώς αντίθετα χαρακτηριστικά, αποδεικνύοντας πόσο ευέλικτη είναι η F10. Ωστόσο, για τη Suzuka, o αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari, Stefano Domenicali δήλωσε ότι η ομάδα θα πρέπει να παίξει πιο αμυντικά. Υποτίθεται ότι η Suzuka δεν ευνοεί τα χαρακτηριστικά του ιταλικού μονοθεσίου, ωστόσο η βελτίωση που έχει σημειωθεί στην F10 στους τελευταίους αγώνες είναι εντυπωσιακή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια