FORMULA 1

Column Left

Κυριακή 10 Οκτωβρίου 2010

Vettel νίκη στο GP Japan 2010

Με τις κατατακτήριες να διεξάγονται κανονικά στις 04:00 το πρωί ώρα Ελλάδος, ο Sebastian Vettel ξεκίνησε και τερμάτισε πρώτος στο Ιαπωνικό Grand Prix. Δεύτερος τερμάτισε ο έτερος πιλότος της RedBull, Mark Webber ο οποίος πήρε τους πολύτιμους βαθμούς της θέσης αυτής ενώ ο Alonso με την 3η θέση που κατέκτησε έκανε το καλύτερο δυνατό στο Ιαπωνικό Grand Prix. Την πρώτη 10αδα συμπλήρωσαν οι Jenson Button, Lewis Hamilton, Michael Schumacher, Kamui Kobayashi, Nick Heidfeld, Rubens Barrichello και Sebastien Buemi. Ας τα δούμε όμως τα πράγματα αναλυτικά.
Είκοσι τρία μονοθέσια πήραν εκκίνηση αφού η Virgin του Luca di Grassi καταστράφηκε κατά την διάρκεια του γύρου που πήγαινε να πάρει θέση στο Grid, αφού στην στροφή 130R έχασε τον έλεγχο με αποτέλεσμα να έχει στενή επαφή με τις μπαριέρες. Ο Vettel με το που έσβησαν τα κόκκινα φώτα, έφυγε με άνεση μπροστά με τον Kubica να περνά τον Webber. Μάχη έγινε ανάμεσα στους Alonso και Button με τον Ισπανό να χάνει αρχικά την 4η θέση, αλλά στη συνέχεια να την κερδίζει και πάλι. Αυτό που ακολούθησε δεν περιγράφεται. Όλα ξεκίνησαν όταν ο κινητήρας του Nico Hulkenberg έσπασε με αποτέλεσμα ο Vitaly Petrov να χάσει τον έλεγχο της Renault του και να χτυπήσει με δύναμη στις μπαριέρες
καταστρέφοντας τελείως το μονοθέσιο του. Ο Felipe Massa πάτησε πάνω στα kerbs, η F10 γλίστρησε και στην πορεία της εκτός πίστας, παρέσυρε και τον Liuzzi καταστρέφοντας έτσι και τον αγώνα του Ιταλού. Το αυτοκίνητο ασφαλείας βγήκε αμέσως στην πίστα ώστε αυτή να καθαριστεί από τα συντρίμμια ενώ οι Rosberg, Trulli, Glock και Senna θέλοντας να εκμεταλλευτούν το SC μπήκαν στα pit για αλλαγή ελαστικών. Κάπου εδώ εντελώς ξαφνικά ο πίσω δεξής τροχός της Renault του Kubica έφυγε από το μονοθέσιο με αποτέλεσμα ο αγώνας του Πολωνού να τελειώσει έτσι άδοξα. Μετά από 6 γύρους, το SC μπήκε στα pit, οι δύο RedBull εξαφανίστηκαν μπροστά, ο Alonso πάσχιζε να πάρει απόσταση ασφαλείας από τις δύο
McLaren ενώ ο Schumacher θυμήθηκε τον παλιό του εαυτό και πέρασε τον Barrichello, ανεβαίνοντας έτσι στην 6 θέση. Ο χορός των pitstop άνοιξε στον 20ο γύρο με τον Lewis Hamilton ενώ λίγο μετά μπήκαν ταυτόχρονα οι Alonso και Vettel και τους ακολούθησε ο Mark Webber. Σε εκείνη την στιγμή του αγώνα πρωτοπόρος βρέθηκε ο Jenson Button ο οποίος δεν είχε αλλάξει τα ελαστικά ακόμη, αφού επέλεξε να εκκινήσει με το σκληρό set την στιγμή που οι περισσότεροι είχαν επιλέξει την μαλακή γόμα. Τελικά ο Button μπήκε στον 38ο γύρο στα pit και βγήκε στην 5η θέση αλλά φορώντας τα μαλάκα ελαστικά κινούταν πολύ ταχύτερα από τους υπόλοιπους. Μετά τα pitstop η Ferrari του Alonso και η McLaren του Hamilton έδειχναν να δουλεύουν καλύτερα με τα σκληρά ελαστικά και προσπάθησαν ο μεν Ισπανός να κυνηγήσει τις RedBull o δε Βρετανός την Ferrari του Ισπανού. Κάπου εδώ το καινούργιο κιβώτιο του Hamilton έβγαλε πρόβλημα αφού δεν έπαιρνε την 3η ταχύτητα και έτσι ο Βρετανός έχασε την θέση του από τον Jenson Button. Μόλις 5 γύροι επέμεναν και ο Rosberg έπαθε ότι ακριβώς είχε πάθει στην αρχή του αγώνα ο Kubica αφού έφυγε ο τροχός του και βγήκε εκτός πίστας ενώ ο Kamui Kobayashi σεληνιασμένος μετά το pit stop του πέρασε διαδοχικά τους Alguersuari, Barrichello και Heidfeld τερματίζοντας στην 7η θέση. Κάπως έτσι φτάσαμε στο τέλος του αγώνα με τον Vettel να παίρνει μια άνετη νίκη η οποία τον έβαλε ξανά στο παιχνίδι διεκδίκησης του τίτλου. Η βαθμολογία στο πρωτάθλημα των οδηγών μετά το Ιαπωνικό GP βρίσκει τον Webber στην κορυφή με 220 βαθμούς, στην δεύτερη θέση ισοβαθμούν οι Alonso και Vettel με 206 με τον Ισπανό να προηγείται λόγω νικών (4 έναντι 3), στην 3η θέση o Lewis Hamilton με 192 βαθμούς και στην 4η ο Jenson Button με 189. Στο πρωτάθλημα κατασκευαστών η RedBull παρέμεινε στην πρώτη θέση με 426 βαθμούς, στην 2η η McLaren με 381 ενώ στην 3η η Ferrari με 334. Επόμενος αγώνας σε 2 εβδομάδες το 3ήμερο 22-24 Οκτωβρίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια