FORMULA 1

Column Left

Σάββατο 3 Μαρτίου 2012

Στο IndyCar ο Bariccielo...

Αλλαγή σελίδας για τον Ρούμπενς Μπαρικέλο, ο οποίος αποφάσισε να συνεχίσει την καριέρα του στο IndyCar, αφού έμεινε χωρίς... στέγη στη Formula1. «Έχω ένα τεράστιο χαμόγελο», δήλωσε.
Το ενδεχόμενο να συνεχίσει να δίνει το παρών στο γκριντ της Formula1 ήταν απίθανο, ακόμα κι όταν υπήρχε έστω και μια θέση κενή. Ο λόγος για τον Ρούμπενς Μπαρικέλο, ο οποίος έμεινε χωρίς... στέγη στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, έπειτα από την απόφαση της Williams να τον αντικαταστήσει με τον Μπρούνο Σένα.
Έτσι, ο Βραζιλιάνος κοίταξε το τι μέλλει γενέσθαι και αποφάσισε πως δεν είναι ακόμα καιρός για να μείνει εκτός δράσης. Γι' αυτό θα συνεχίσει την καριέρα του στο IndyCar δηλώνοντας πως έχει ένα τεράστιο χαμόγελο στο πρόσωπο. «Είμαι ενθουσιασμένος γιατί αυτό είναι κάτι καινούριο για μένα.
Θέλω να ευχαριστήσω όσους πήραν μέρος σε αυτό και ιδιαίτερα τον Τόνι Κανάαν, επειδή είναι κοντά μου πολύ καιρό. Θα ξεκινήσω ως ρούκι, αλλά νομίζω πως όσο περνά ο χρόνος θα βελτιωθώ. Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος με ένα τεράστιο χαμόγελο στο πρόσωπο μου», είπε ο 39χρονος, που συμμετείχε επί 19 συναπτά έτη στο σπορ μετρώντας 14 pole position, 11 νίκες, 68 παρουσίες στο βάθρο και 658 βαθμούς σε 326 Γκραν Πρι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια