FORMULA 1

Column Left

Σάββατο 13 Νοεμβρίου 2010

Vettel στην pole position και θελει τιτλο

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ τόνισε ότι θα είναι χαρούμενος απλά αν κερδίσει τον αυριανό αγώνα στη Γας Μαρίνα και πως όλη η πίεση για τον τίτλο έχει περάσει στους Μαρκ Γουέμπερ και Φερνάντο Αλόνσο. Ο Γερμανός κατέκτησε την 10η φετινή του pole position, με τον Ισπανό να είναι τρίτος και τον team mate του να αρκείται στην πέμπτη θέση.
Αν ο Φέτελ κερδίσει αύριο, θα πρέπει ο Αλόνσο να τερματίσει από πέμπτος και κάτω και ο Γουέμπερ από τρίτος κα κάτω για να κερδίσει το πρωτάθλημα, αλλά ο ίδιος δηλώνει ικανοποιημένος απλά με τη νίκη: «Θα είμαι πολύ χαρούμενος, αλλά εξαρτάται από το ποιος θα κερδίσει τον τίτλο. Δεν εξαρτάται από μένα, το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να βελτιστοποιήσω την απόδοσή μου και οι άλλοι να αποδώσουν ανάλογα», ανέφερε αρχικά.
Και συνέχισε: «Δεν ηγούμαστε του πρωταθλήματος και ίσως να έχουν περισσότερη πίεση οι Μαρκ και Φερνάντο. Αύριο θα κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε και μετά θα δούμε τι θα συμβεί. Φαίνεται αρκετά κοντινή η κατάσταση, με τη Ferrari πολύ δυνατή και τη McLaren επίσης. Μετά τον αγώνα, υπάρχουν οθόνες στην πίστα και χρόνος να δω που τερμάτισαν οι άλλοι και αν θα έχουμε κάτι για να πανηγυρίσουμε ή όχι».
Για τις δέκα pole positions που κατέκτησε φέτος σχολίασε: «Οι δέκα σε μια σαιζόν δεν είναι άσχημος αριθμός, οπότε ότι έρθει τώρα θα είναι ένα μπόνους. Η χρονιά μου είχε σκαμπανεβάσματα, θα έπρεπε να είμαι σε καλύτερη θέση και δεν είμαι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια