FORMULA 1

Column Left

Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2014

Η ΒΑΡΙΑ ΣΚΙΑ ΤΗΣ FERRARI ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ...

Για τη Scuderia το ενδιαφέρον σήμερα περιορίστηκε στις διαψεύσεις του Ιταλού ότι θα αποχωρήσει από το Μαρανέλο, καθώς ο Αλόνσο λέει ότι η 7η θεση του στην εκκίνηση ήταν το μέγιστο δυνατό.
Ο Φερνάντο Αλόνσο επέδειξε τα έξι μονοθέσια με κινητήρα Mercedes που κατέκτησαν τις ισάριθμες πρώτες θέσεις στην εκκίνηση του GP Ιταλίας, στις σημερινές κατατακτήριες δοκιμές της Μόντσα - όμως όσα έγιναν στην πίστα φάνηκαν να πέρασαν σε δεύτερη μοίρα για τη Scuderia.

Ο λόγος ήταν ότι σύσσωμος ο ιταλικός Τύπος αφοσιώθηκε στην έντονη φημολογία περί αποχώρησης από τον προεδρικό θώκο του Λούκα ντι Μοντεζέμολο, μετά από 23 χρόνια (για χάρη της ίδιας θέσης στην Alitalia), και της αντικατάστασής του από τον διευθύνοντα σύμβουλο της Fiat, Σέρτζιο Μαρκιόνε - κάτι που, κατά πολλούς είχε τη δυναμική να οδηγήσει και τον Αλόνσο στην πόρτα και στις αγκαλιές της McLaren-Honda.
Ο 67χρονος Μοντεζέμολο, που βρέθηκε σήμερα το πρωί στο πάντοκ της Μόντσα, αρνήθηκε τις φήμες ότι αποχωρεί, λέγοντας: «Είπα ον Μάρτιο στους μετόχους και ειδικά στους ανθρώπους μου στη Ferrari ότι ήμουν έτοιμος να δεχθώ νέο τριετές συμβόλαιο. Οι άνθρωποι της Ferrari είναι το σημαντικότερο κομμάτι της ζωής μου και δεσμεύτηκα με αυτούς. Οπότε αυτό είναι. Αν και όποτε υπάρχουν νέα για μένα, θα είμαι εγώ ο πρώτος -και δίνω έμφαση στο πρώτος- που θα σας τα ανακοινώσει».
«Πάντοτε το καλοκαίρι οργιάζουν οι φήμες στην Ισπανία, αλλά ίσως αυτή τη φορά πήγαν πολύ μακριά. Δουλεύω, και δεν είμαι εδώ για διακοπές. Είμαι εδώ γιατί δουλεύω πολύ σκληρά. Έχουμε πολύ σημαντικούς μήνες μπροστά μας. Θα παρουσιάσουμε ένα φανταστικό νέο αυτοκίνητο στην Έκθεση του Παρισιού τον Οκτώβριο. [...] Και δουλεύουμε με τον (αγωνιστικό διευθυντή) Μάρκο Ματιάτσι για να βελτιώσουμε την ομάδα της Formula 1».
Ο Φερνάντο Αλόνσο υποδέχθηκε με λόγια ικανοποίησης τα νέα της παραμονής του Λούκα ντι Μοντεζέμολο: «Είμαι χαρούμενος που μένει ο Λούκα. Είχαμε πολύ καλές σχέσεις τα τελευταία πέντε χρόνια και συζητάμε συχνά. Μου είπε την Πέμπτη ότι οι φήμες δεν ευσταθούν και είμαι χαρούμενος».
Οι δοκιμές της Ferrari
Στα αγωνιστικά, τώρα, ο Αλόνσο εξήγησε για τις δοκιμές κατάταξης που τον άφησαν στην 7η θέση της εκκίνησης, 1,3 δευτερόλεπτα μακριά από τον Χάμιλτον: «Ήταν καλές δοκιμές για μένα. Είναι δύσκολο μετά τις δοκιμές κατάταξης, που φαινόμαστε πιο ανταγωνιστικοί επειδή τρέχουμε με διαφορετικά φορτία καυσίμου, να ακούμε αισιόδοξες απόψεις. Περιμέναμε να είναι δύσκολες οι δοκιμές, και ήταν, και ήμουν διαρκώς στο όριο».
«Θα μπορούσα να είχα βάλει 100 σετ ελαστικών και να έκανα ακριβώς τον ίδιο χρόνο. Ήμουν απολύτως στο όριο. Είναι θετικό για μένα, διότι η σειρά έχει δύο Mercedes, δύο Williams, δύο McLaren, μία Ferrari και μετά δύο Red Bull. Προσωπικά, πιστεύω ότι πήρα από το αυτοκίνητο το μέγιστο».
«Προφανώς οι Mercedes και Williams είναι πολύ γρήγορες, αλλά μετά υπάρχει ένα γκρουπ με τη Ferrari, τη McLaren και τη Red Bull που είναι όλες κοντά στα ένα-δύο δέκατα. Ελπίζω να ηγηθούμε αυτού του γκρούπ. Η φθορά των ελαστικών θα είναι σημαντική στον αγώνα».
Την ίδια στιγμή, ο Κίμι Ράικονεν έμεινε απορημένος με την ξαφνική επιδείνωση της συμπεριφοράς της Ferrari F14 T, που τον άφησε να πασχίζει με την έλλειψη πρόσφυσης και τελικά του στέρησε την είσοδο στην τρίτη περίοδο των κατατακτήριων και στην πρώτη δεκάδα.
Ο Φινλανδός, που θα εκκινήσει 11ος μετά την ποινή στον Ντάνιιλ Κβίατ, είπε: «Αλλάξαμε το αυτοκίνητο ελάχιστα, αλλά είναι δύσκολο να πιστέψω ότι αυτές οι μικρές αλλαγές έκαναν το μονοθέσιο τόσο δύστροπο. Μέχρι τώρα είχαμε ένα καλό τριήμερο. Όλα κυλούσαν ομαλά, αλλά ξαφνικά εμφανίστηκαν δυσκολίες πρόσφυσης στις κατατακτήριες δοκιμές».
«Για έναν ανεξήγητο λόγο μπλόκαρα συχνά τα μπροστινά και δεν μπορούσα να καταλάβω πως είναι δυνατόν να βγάζω καλά έναν τομέα της πίστας, αλλά όχι όλους στη σειρά. Έγινε δύσκολο, για κάποιο λόγο, και ήταν μια δυσάρεστη έκπληξη. Πρέπει να δούμε τις λεπτομέρειες κι ελπίζω να βρούμε μια εξήγηση».
«Οι δοκιμές μου δεν ήταν τόσο καλές σήμερα, αλλά γενικότερα το τριήμερο είναι καλύτερο από ό,τι περιμέναμε. Ξέραμε ότι οι κατατακτήριες θα ήταν δύσκολες απέναντι στους κινητήρες της Mercedes. Συνήθως στον αγώνα κλείνουμε λίγη από αυτή τη διαφορά.
Κάναμε μια καλή συστοιχία γύρων χθες, και είμαι 100% σίγουρος ότι μπορούμε να έχουμε πολύ καλύτερο αγώνα. Θα δούμε αν έχουμε αρκετή ταχύτητα για προσπεράσεις», κατέληξε ο Κίμι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια