FORMULA 1

Column Left

Δευτέρα 26 Οκτωβρίου 2009

Ενας Ηρωας χωρις μελλον στην Formula 1

Το 2003 κέρδισε τον ιδιαίτερα τιμητικό τίτλο του «πιλότου των πιλότων» από τους συναδέλφους του (στην ψηφοφορία για τον «driver’s driver of the year»), χωρίς να έχει σημειώσει ούτε… μισή νίκη στην καριέρα του (σε 107 συμμετοχές)!
Οι άσχετοι μπορούσαν κάλλιστα να υποθέσουν ότι είτε είναι καλός άνθρωπος είτε οι πιλότοι της Φόρμουλα 1 -για… ευνόητους λόγους- δεν πολυσυμπαθούν τους «μόνιμους» πρωταθλητές. Οι γνώστες από τότε υποστήριζαν ότι ο κ. Τζιανκάρλο Φιζικέλα είναι… απλώς ο κορυφαίος driver, ο οποίος όμως δεν είχε ποτέ την ευκαιρία να τρέξει με ανταγωνιστικό αυτοκίνητο. Το 2005 φαίνεται πως τα πράγματα άλλαξαν - ως προς το αυτοκίνητο…
Το μονοθέσιο της Renault θεωρείται ένα από τα πιο γρήγορα αυτοκίνητα του πρωταθλήματος. Και ο ίδιος, δικαιώνοντας όσους τον πίστευαν πριν ακόμα πετύχει την πρώτη νίκη του, φρόντισε να τερματίσει πρώτος στο εναρκτήριο Γκραν Πρι της σεζόν2005, προς τέρψιν όσων από τους φαν της Φόρμουλα 1 περιμένουν το… ευνόητο (να σταματήσει να παίρνει πρωταθλήματα ο Μίκαελ Σουμάχερ, διότι το έργο το βαρεθήκαμε).
Στο παλμαρέ του, μετρά ως η δεύτερη νίκη (σε 141 συμμετοχές). Η πρώτη ήρθε τον Απρίλιο του 2003, μόνο που ήταν ελαφρώς… μισή, αφού δεν τερμάτισε ποτέ ούτε και πρόλαβε να πανηγυρίσει (στο Γκραν Πρι της Βραζιλίας που διακόπηκε λόγω ατυχήματος, αρχικά ανακοινώθηκε νικητής, τελικά στην κορυφή του βάθρου πήγε ο Ραϊκόνεν και μια εβδομάδα μετά θεωρήθηκε εκ νέου νικητής και πήρε κι ένα κύπελλο…). To 2005, πάντως, πανηγύρισε και ουδείς αμφισβήτησε την επιτυχία του.
Ο Ζαν Αλεζί το έλεγε εδώ και χρόνια. «Είναι ο καλύτερος πιλότος που υπάρχει στον κόσμο αυτήν τη στιγμή» (περιλαμβανομένης της οικογένειας Σουμάχερ στα του κόσμου). Χαρακτηριστικό του ότι, όπου και αν έχει δουλέψει, όπως και αν είναι το μονοθέσιο που οδηγεί, καταφέρνει να πάρει ό,τι καλύτερο μπορεί να του δώσει. Το πρόβλημα είναι πως τα μονοθέσια που οδηγούσε μέχρι τώρα δεν ήταν και ό,τι καλύτερο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια