FORMULA 1

Column Left

Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2009

Αναποφασιστος για το μελλον ο Raikonen!

Ο Κίμι Ραϊκόνεν έμεινε χωρίς ομάδα για την επόμενη σεζόν, καθώς τη θέση του θα πάρει ο Φερνάντο Αλόνσο, ο οποίος χθες ανακοινώθηκε και επίσημα από τη Ferrari, και ο Φινλανδός τόνισε σε δηλώσεις του ότι δεν έχει αποφασίσει ακόμα τι θα κάνει το 2010. Μπορεί να είχε συμβόλαιο με τη Ferrari μέχρι και το 2010, όμως αυτό λύθηκε πρόωρα και, έτσι, ο Κίμι Ραϊκόνεν δεν έχει ομάδα για την επόμενη σεζόν. Το γεγονός αυτό, ωστόσο, δεν έχει βάλει τον Φινλανδό σε... αναμμένα κάρβουνα, καθώς δεν έχει αποφασίσει ακόμα τι θα κάνει στο μέλλον και, όπως δήλωσε, μπορεί να τρέχει, μπορεί και όχι την επερχόμενη αγωνιστική περίοδο.
«Προς το παρόν δεν έχω συζητήσει ιδιαίτερα σχετικά με το τι θα κάνω μετά, καθώς ακόμα έχω χρόνο να αποφασίσω, και θα σας ενημερώσω όταν θα έχω αποφασίσει. Αυτήν τη στιγμή δεν έχω αποφασίσει αν θέλω να συνεχίσω να τρέχω ή όχι. Είχα ένα συμβόλαιο για την επόμενη χρονιά και τώρα δεν έχω, άρα αυτό αλλάζει τα πράγματα. Έτσι ίσως να τρέχω, ίσως και όχι», τόνισε ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2007, ο οποίος αναφέρθηκε και στην περίπτωση του WRC.
«Ναι, υπάρχει μία πιθανότητα να το κάνω αυτό, αλλά είναι το ίδιο πιθανό όσο να συνεχίσω στη Formula1. Θα αποφασίσω πριν από την έναρξη της επόμενης χρονιάς, σίγουρα! Αν αποφασίσω να μείνω στη Formula1, δε θα πήγαινα σε καμία από τις μικρές ομάδες, όπου δε θα είχα την ευκαιρία να παλέψω για το πρωτάθλημα.
Αν τρέξω την επόμενη χρονιά, αυτός θα είναι ο στόχος μου, αλλιώς δεν υπάρχει λόγος να βρίσκομαι στη Formula1. Πέτυχα ό,τι ήθελα, αλλά αν τρέξω, τότε φυσικά θέλω να κερδίσω περισσότερους αγώνες και τίτλους». Όσον αφορά τους λόγους που λύθηκε το συμβόλαιό του, είπε ότι «υπάρχουν πολλοί λόγοι γιατί συνέβη αυτό.
«Δεν έχω τίποτα κακό να πω για αυτούς, καθώς πάντα είχα μία καλή σχέση. Δεν νομίζω ότι κάποιος περίμενε η Ferrari να έχει μία τέτοια σεζόν, η οποία αποδείχτηκε τόσο δύσκολη. Όμως αυτό μπορεί να συμβεί στη Formula1 μερικές φορές, όταν δεν κατασκευάζεις ένα μονοθέσιο ικανό να βρίσκεται πάντα μπροστά, όμως αυτή είναι απλά μία χρονιά και θα περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει στην επόμενη». Τέλος, ο γεννημένος στο Έσπο Ραϊκόνεν αναφέρθηκε στις αναμνήσεις που έχει από την ιταλική ομάδα, οι οποίες είναι καλές.
«Δεν θα είχα κάνει τίποτα διαφορετικό, φυσικά θα ήθελα να κερδίσω περισσότερους αγώνες, όμως όσον αφορά τις αποφάσεις μου στη ζωή μου, δεν θα έκανα τίποτα διαφορετικά από ό,τι έχω κάνει. Είμαι χαρούμενος με ό,τι έχω πετύχει, ακόμα και όταν κοιτάς στο παρελθόν νομίζεις ότι θα μπορούσες να είχες κάνει τα πράγματα αλλιώς, όμως αυτό είναι εύκολο να το λες όταν κοιτάς πίσω.
Όμως σχετικά με τα συμβόλαια και τα λοιπά, δεν θα έκανα τίποτα διαφορετικό. Με τη Ferrari πέτυχα ό,τι είχα σχεδιάσει με το να κερδίσω τον τίτλο. Είχαμε καλές στιγμές και μερικές φορές πιο δύσκολες στιγμές, όμως αυτό είναι μέρος της δουλειάς και απλά πρέπει να ξεπεράσεις αυτές τις στιγμές. Κερδίσαμε αρκετά πρωταθλήματα, ένα οδηγών, δύο κατασκευαστών, και έχω καλές αναμνήσεις».
Πηγή: www.gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια