FORMULA 1

Column Left

Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2009

Ταχυτερος παλι ο Webber στο Interlagos

Ο Μαρκ Βέμπερ σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο κατά την πρώτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών στην Βραζιλία με χρόνο 1:12.463 δευτερόλεπτα. Ο Αυστραλός κατόρθωσε να κινηθεί πιο γρήγορα από όλους τους υπόλοιπους πιλότους, παρά την ψιλή βροχή που έκανε την εμφάνισή της.
Ο άστατος καιρός χάλασε τα σχέδια των ομάδων που είχαν επιλέξει την πολύ μαλακή γόμα των ελαστικών, βασιζόμενες στις προβλέψεις των μετεωρολόγων για βροχές τις απογευματινές ώρες. Πίσω από τον Βέμπερ, στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Ρούμπενς Μπαρικέλο με τη πρώτη Brawn GP ενώ ο βρετανός ομόσταυλός του, Τζένσον Μπάτον ήταν έβδομος. Ο Μπάτον επιθυμεί διακαώς μία θέση στο πόντιουμ στο συγκεκριμένο, προτελευταίο αγώνα του πρωταθλήματος, ώστε να σφραγίσει τον τίτλο του παγκόσμιου πρωταθλητή, ανεξαρτήτως των αποτελεσμάτων που θα φέρουν οι άλλοι διεκδικητές.
Ενας εκ των οποίων είναι και ο Σεμπάστιαν Φέτελ. Ο Γερμανός είναι αποφασισμένος να παλέψει μέχρι το τέλος για να κερδίσει το πρωτάθλημα. Το πρωΐ στην Βραζιλία ήταν τρίτος και δεν χρησιμοποίησε τη μαλακή γόμα των ελαστικών. Μοναδικό μειονέκτημά του είναι ότι έχει στη διάθεσή του για να βγάλει αυτόν και τον επόμενο αγώνα, τον τελευταίο από τους οκτώ κινητήρες που δικαιούται κάθε πιλότος να χρησιμοποιεί στο πρωτάθλημα.
Ο Χέικι Κοβαλάινεν με την πρώτη McLaren Mercedes βρέθηκε πίσω από τον Φέτελ με τον βρετανό team-mate του Λιούις Χάμιλτον να τον ακολουθεί. Tόσο η McLaren Mercedes όσο και η Ferrari θα εφοδιάσουν τα μονοθέσια του με το σύστημα KERS.
Σε μία ακόμη περίοδο δοκιμαστικών, ο Καζούκι Νακατζίμα με τη Williams Toyota ήταν αρκετά καλός, τερματίζοντας έβδομος. Όπως και στο παρελθόν, ο Ιάπωνας πιλότος ευελπιστεί σε αυτό το GP να βρεθεί στη βαθμολογούμενη οκτάδα και να ξεφύγει έτσι από το απόλυτο μηδέν στο βαθμολογικό πίνακα. Δύο θέσεις πιο κάτω από τον Νακατζίμα βρέθηκε ο έτερος οδηγός της ομάδας Νίκο Ρόζμπεργκ.
Ο Αντριαν Σούτιλ, αφού κατάφερε να επιβιώσει από αρκετές επαφές με τα τοιχώματα της πίστας, ανέβασε τη Force India στην ένατη θέση. Πίσω του τερμάτισε ο Κίμι Ραϊκόνεν με την πρώτη Ferrari. Ο Φινλανδός δηλώνει ότι δεν θα βιαστεί να αποφασίσει για το μέλλον στη Φόρμουλα 1. Ο έτερος πιλότος της Ferrari, Τζιανκάρλο Φιζικέλα δεν τα πήγε τόσο καλά, τερματίζοντας 15ος.
Η πρώτη Toyota εμφανίστηκε στην 11η θέση με τον Γιάρνο Τρούλι ενώ ο team-mate του Καμπούι Κομπαγιάσι ήταν 18ος. Τον δωδέκατο χρόνο σημείωσε ο Νικ Χάιντφελντ με τη BMW Sauber ενώ ο Ρόμπερτ Κουμπίτσα ήταν δύο θέσεις πιο κάτω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια