FORMULA 1

Column Left

Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου 2010

Φορμουλα 1-Hamilton: «Ανεξηγητο τι συνέβη με τον Μάρκ»

Ακόμη δεν μπορεί να «χωνέψει» τον τρόπο με τον οποίο εγκατέλειψε στο γκραν πριν της Σιγκαπούρης. Ο λόγος για το Λιούις Χάμιλτον ο οποίος κατά τη διάρκεια του 36ου γύρου του νυχτερινού αγώνα που έλαβε χώρα στο μεγαλύτερο λιμάνι της Ασίας το περασμένο σαββατοκύριακο, προσπέρασε τον Μαρκ Γουέμπερ με τη συνέχεια να μην είναι αυτή που θα περίμενε ο Βρετανός οδηγός.
Ο Αυστραλός πιλότος της Ρεντ Μπουλ δεν θέλησε να «παραδώσει τα όπλα» έτσι εύκολα και προσπάθησε στη στροφή 7 να «χωθεί» από την εσωτερική, κερδίζοντας έτσι τη θέση που είχε χάσει λίγο αργότερα από τον πρωταθλητή του 2008. Κάτι που έκανε, με αποτέλεσμα να συγκρουστεί με τον Χάμιλτον και να βγάλει εκτός αγώνα το Βρετανό, ο οποίος μετά από αυτή την εξέλιξη έχασε αρκετό έδαφος στη διεκδίκηση του τίτλου.
Από τη μεριά του ο τρίτος -πλέον- στο βαθμολογικό πίνακα σε δηλώσεις που έκανε υπογράμμισε μεταξύ άλλων ότι «…έτσι είναι οι αγώνες» ενώ τόνισε πως στη συνέχεια δεν πρόκειται να σκεφτεί το πρωτάθλημα απολαμβάνοντας έτσι τους εναπομείναντες αγώνες.
«Ακόμα δεν είμαι σίγουρος τι ακριβώς συνέβη με τον Μαρκ. Αλλά από τη δική μου οπτική γωνία είδα πως έκανε ένα λάθος και καθυστέρησε λίγο από το πιο αργό μονοθέσιο που είχε μπροστά του, έτσι μπήκα στο slipstream του. Ήμουν στην εξωτερική για τη στροφή 7 και ήταν στο τυφλό μου σημείο ακριβώς πίσω μου. Θεώρησα πως τον έχω περάσει, έτσι φρέναρα, έστριψα και προσπάθησα να του αφήσω χώρο στην εσωτερική. Το επόμενο πράγμα που ξέρω είναι ότι κάποιος με χτύπησε, το ελαστικό μου κλατάρισε και αυτό ήταν όλο. Αλλά όπως λέμε πάντα έτσι είναι οι αγώνες», είπε αρχικά ο βρετανός και πρόσθεσε: «Υπάρχουν ακόμα 4 αγώνες και είμαι 20 βαθμούς πίσω από τον Μαρκ, είναι μια λογική διαφορά αλλά όχι και ανυπέρβλητη. Αυτό που έχω να κάνω είναι να βάλω το κεφάλι κάτω και να ελπίζω για το καλύτερο. Δεν πρόκειται να σκεφτώ κάτι συγκεκριμένο για το πρωτάθλημα αυτή τη στιγμή, απλώς θα προσπαθήσω να απολαύσω το υπόλοιπο της χρονιάς και ό,τι είναι να συμβεί θα συμβεί. Θα συνεχίσω να παλεύω μέχρι το τέλος, αυτός είναι ο μόνος τρόπος που γνωρίζω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια